سه شنبه 29 اسفند 1402

 

همزمان با آخرین روز از هفته تامین اجتماعی ریاست مجمع نمایندگان گیلان به دیدار مدیران تامین اجتماعی رفت و ضمن تبریک ، خداقوت گفت

سرویس اجتماعی موج برنا- تامین اجتماعی فقط یک اداره با انبوه مراجعات نیست ، تامین اجتماعی به عنایت به رسالت فراگیر خود ، چشم و چراغ بسیاری از مشاغل است ، از کارگر و مهندس و پزشک و هنرمند و ... خلاصه همه طیفها با این اداره در ارتباط هستند .

هرچند در بعضی قوانین از تخصیص هزینه های درمانی و دارویی گرفته تا بازنشستگی اختلاف نظرهایی بین بیمه شده ها ، بیمه گزاران و بیمه وجود دارد اما باید پذیرفت که همچنان بیمه شدگان در انتظار نگرش صمیمانه تر تامین اجتماعی است .

بیمه شدگان براین اعتقادند کمتر از 2 دهه قبل هزینه های دارویی و درمانی تنها با دفترچه های تامین اجتماعی میسر می شد ، اما امروز هزینه ای دوباره با عنوان بیمه تکمیلی انجام می شود تا گوشه ای از هزینه ها را پوشش دهد .

به هر تقدیر 25 تیرماه روز تامین اجتماعی اعلام شده است و لازم است این روز را به این عزیزان که می توان گفت همچنان چشم و چراغ مردم هستند تبریک گفت .

مهندس جبار کوچکی نژاد نماینده محترم مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و ریاست مجمع نمایندگان گیلان امروز همزمان با روز تامین اجتماعی به  اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان رفت و ضمن بازدید و نشست با مدیران این اداره این روز را تبریک گفت و تحت لفظ همیشگی خود خدا قوت و خسته نباشید گفت .

یادآور می شود  هفته تامین اجتماعی از 19 تیرماه آغاز شد و جهت گرامی داشت این هفته و در این راستا روز دوشنبه ١٩ تیرماه و اولین روز هفته تأمین اجتماعی به نام "تأمین اجتماعی، تولید اشتغال" و سه شنبه ٢٠ تیر دومین روز هفته با عنوان "تامین اجتماعی روز آمد و خدمات غیرحضوری" نام گذاری شده است.

 

روز چهارشنبه ٢١ تیر ماه با عنوان "تأمین اجتماعی، زنان و کرامت خانواده" و پنج شنبه ٢٢ تیرماه با عنوان "تأمین اجتماعی، تعامل با شرکای اجتماعی، نام گذاری شده است.

 

همچنین روز جمعه ٢٣ تیرماه با عنوان "تأمین اجتماعی، پاسخگویی و مشتری مداری" و روز شنبه ٢٤ تیرماه با عنوان "زندگی سالم، نشاط و امید با تأمین اجتماعی" نام گذاری شده است.

 

روز یکشنبه ٢٥ تیر ماه که آخرین روز از هفته تأمین اجتماعی است نیز با عنوان "تأمین اجتماعی، خلاقیت کارکنان و رضایت مخاطبان" نام گذاری شده است.

 

 

 

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna