شنبه 1 اردیبهشت 1403

 

عزم هنرمندان گیلان برای باز آفرینی نقش زندگی،اینبار با اهداکنندگان خون

سرویس سلامت و هنر موج برنا   انتقال خون استان گیلان طی ماههای اخیر حضور همه طیفهای اجتماعی ، ورزشی و هنری بیش از گذشته تجربه کرده است و  در فرهنگ سازی اهدا خون و البته پلاکت بدعت هایی هم داشته است ، اما همچنان باید تلاش کرد تا رسانه ها اولین یاوران فرهنگ ایثار  و  کمک به هم نوع باشند .

به گزارش روابط عمومی انتقال خون استان گیلان ، نشست  گروهی از جامعه هنر و رسانه گیلان با دکتر مرادی مدیرکل انتقال خون گیلان در راستای همکاری در فرهنگ سازی اهدای خون ظهر امروز یکشنبه ۲۳ تیر در اداره کل انتقال خون گیلان برگزار شد .

 

در این نشست هنرمندان برجسته و نام آشنا گیلان ، از جمله کارگردان ، نویسنده و  بازیگران صداوسیمای مرکز گیلان که در سطح کشور نیز فعالیت داشته و دارند حضوریافتند.

در این نشست خانم طوبی رحمانیان  ، استاد  اکبر محبوبی فر ، استاد  فریبرز زیده سرایی ، استاد محمدرضا زارعی ، استاد بهمن جهان طلب ، سهند شیعه نژاد و مهراد رضائیان  برای همراهی در فرهنگ سازی اهدای خون اعلام آمادگی نمودند.

دکتر مرادی مدیرکل انتقال خون گیلان هنرمندان حاضر را بعنوان سفیران انتقال خون معرفی و از سایر هنرمندان نیز خواست تا در این مسیر انتقال خون و همکاران خود را همراهی کنند.

شایان ذکر است تاکنون ورزشکاران ،  هنرمندان ، دانشجویان حوزه و دانشگاه و اکثر گروههای اجتماعی و فعالین فرهنگی ، هنری و ورزشی حضور داشتند ، اما طی ماههای اخیر گروهها مختلف ذکر شده غیر از حضور همیشگی خود در راستای توسعه فرهنگ اهدا خون گامهای موثری برداشته اند و امید می رود این همراهی نوید بخش روزهای بهتری برای حضور مقتدرانه در بخش سلامت باشد .

 

 

 

هدف همه گروههای همراه با انتقال خون در سراسر کشور رسیدن به این شعار است :

                                                            ** مرا هزار امید است و هر هزار تویی **

 

 

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna