جمعه 10 فروردین 1403

 

قاسمی خواه رئیس هیئت بسکتبال رضوانشهر:افتخار میزبانی تیم ملی بسکتبال جوانان در تاریخ 50ساله ورزش رضوانشهر با حمایت دکتر رفیعی و شورای شهر و شهرداری رضوانشهر تاریخ ساز شد.

سرویس ورزشی موج برنا-  بسکتبال  رضوانشهر در  یک دهه اخیر شاهد تحولات بزرگی بوده است ، تحولاتی که با حضور نیروی جوان و پرانگیزه قاسمی خواه بهره برد و حضور باشگاه اسلم اسپرت یکی از موفقیتهای این هیئت است.

دکتر رفیعی سرپرست هیئت بسکتبال استان گیلان تدبیری ویژه را در برنامه های خود دارد ، پیشکسوتان پدران معنوی و اعتماد به جوانان موجب شد تا روزهای شکوفایی بسکتبال با تعامل دو نسل اتفاق بیفتد .

میزبان اولین سفر خارج از مرکز استان تیم ملی جوانان بسکتبال رضوانشهر انتخاب شد ، شهری که توانسته میزبان خوبی در سطح اردوها باشد .

تیم ملی شایسته جوانان جمهوری اسلامی ایران که شاه علی را به عنوان سرمربی و نناد ترونیک را به عنوان مدیر فنی به همراه دارد به همراه   18 بازیکن ، کادر فنی و همراهان استانی خود ( کارگروه تخصصی برگزاری اردو) ، آقایان پورنایب و شاد دبیر هیئت استان و رشت ، شهریار کریمی ریاست کمیته آموزش از ظهر امروز میهمان هیئت بسکتبال رضوانشهربودند و پس از صرف نهار عازم شهر رضوانشهر شدند .

قاسمی خواه ریاست هیئت بسکتبال رضوانشهر در خصوص سفر تیم ملی جوانان گفت : تیم ملی پس از حضور در رضوانشهر و استراحت کوتاه به سالن حجاب این شهرستان عزیمت کرد و از ساعت 18 با حضور در سالن که با استقبال بیش از 80 نفر از بازیکنان ،  خانواده بازیکنان و اهالی همراه شد به تمرین پرداختند .

ریاست هیئت بسکتبال رضوانشهر با ابراز خرسندی از حضور تیم ملی گفت : حضور تیم ملی جوانان بسکتبال جمهوری اسلامی ایران اتفاقی نادر در ورزش این شهرستان بود ، علی رغم امکانات خوب پذیرایی چنین شرایطی در هیچ رشته ای میسر نشده بود و این حضور مهمترین رویداد ملی در تاریخ 50 ساله ورزشی این شهر بود و بسیار خرسندم شرایطی پیش آمد تا بازیکنان رضوانشهری از نزدیک شاهد این کیفیت باشند .

 

 

قاسمی خواه از فدراسیون بسکتبال ، نگاه ویژه دکتر رفیعی و کادر فنی و بازیکنان تیم ملی و مقامات شهری تشکر کرد و افزود : انتخاب گیلان در پی درخواست و پیگری دکتر رفیعی اتفاق افتاد ، لازم می دانم از این انتخاب تشکر کنم ، در ادامه همکاری کادر فنی و بازیکنان تیم ملی جوانان شوق ایجاد کرد و خرسندیم که حضور ارزشمند آقای مهندس کاظمی ریاست شورا و اعضای محترم شورای شهر و شهردار آقای مهندس صفایی اصلی محترم را کنارمان داشتیم . در این مراسم بخشدار مرکزی ، آقای لطیفی ریاست اداره ورزش و جوانان ، آقای منصور هادی پورریاست اداره گردشگری و جهانگردی هم حضور یافتند .

ریاست هیئت بسکتبال رضوانشهر  از شهردار رضوانشهر آقای مهندس صفایی اصلی تشکر کرد و افزود: یک سوم هزینه های اقامتی و حضور تیم ملی را شهردار محترم رضوانشهر متقبل شده اند ، هرچند حمایتهای معنوی دیگر مسئولین شهری هم قابل تقدیر است و لازم می دانم در سایه حمایت دکتر رفعیی و دیگر مسئولان شهری رضوانشهر اعلام می کنم که تمام قد آمادگی میزبانی تیمهای ملی در تمام سطوح آقایان و بانوان هستیم .

تیم ملی بسکتبال جوانان جمهوری اسلامی ایران پس از ضیافت شام رضوانشهر را به مقصد رشت ترک کرد.

بادآور می شود تیم ملی جوان صبح دوشنبه از ساعت 9 الی 11 در سالن شش هزار نغره رشت تمرین خواهد کرد و عصر دوشنبه  4 خرداد به شرق گیلان و شهر لاهیجان سفر می کند و از ساعت 17 در سالن شهدای لاهیجان به مصاف منتخب شرق گیلان خواهد کرد .

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna