شنبه 1 اردیبهشت 1403

 

هواداران پر شور سپیدرود همچنان در انتظار شروع خوب برای فصل جدید،تنها 45 روز تا آغاز لیگ برتر فوتبال

 

سرویس ورزشی موج برنا  - استان گیلان از محدود استانهایی است که بیشترین رشته های ورزشی دارد و در هر تورنمت داخلی وبین المللی مدال آوران زیادی را معرفی می کند ، اما به لحاظ تامین منابع مالی و جذب اسپانسر در تنگنا بوده و هست . فوتبال با انبوه طرفدارانش هم نتوانست منابع مالی خوبی را جذب کند .

سپیدرود لیگ و هوادارانش در لیگ 96 روزهای پرالتهابی را پشت سر گذاشتند و هر تحولی را با هیجان پیگیری می کردند تا شاید روزنه ای باشد و بتواند شایستگی و ظرفیتهای فوتبال گیلان را نمایش دهد .

سپیدرود روند کار خود را در لیگ گذشته با حضور شهاب مومنی به عنوان مالک شروع شده و در ادامه بیات سکان هدایت را به دست گرفت و در نهایت تن زاده مالک باشگاه شد و آمدن علی کریمی همه امیدها را زنده نگاه داشت . اما رفته رفته دلواپسیها شروع شد و در پایان فصل هم هواداران به ماندن در لیگ برتر رضایت دادند تا در فصل بعد علی کریمی بتواند روند روبه رشدی را آغاز کند اما در زمانی که همه تیمها یارگیری می کردند و حتی بازیکنان مورد توجه سپیدرود را به خدمت می گرفتند ، هواداران در انتظار بازگشت آرامش به اردو تیم سپیدرود بودند و این داستان با حکم خلع ید از طریق دادگاه عمومی شهرستان رشت به پایان رسید و سپیدرود به مالک اولیه یعنی میر شهاب مومنی رسید ، یعنی نقطه سر خط !

دوره ای جدید ، گروه جدید و فعالیت جدید

با رای اداره کل ورزش و جوانان گیلان و تایید رای توسط شعبه ششم دادگاه عمومی استان و خلع ید «تن زاده» از مالکیت باشگاه سپیدرود، هیئت فوتبال استان گیلان نیز با صدور حکمی مالک قبلی سپیدرود را فاقد صلاحیت تیم داری خواند.

 

آرامش موقت یا آرامش مطلق ، هواداران در انتظار تحول

ظهرپنجشنبه درآخرین روز خرداد یعنی 31 خرداد ، در دفتر دکتر صادقی، معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان استان گیلان قرارداد واگذاری باشگاه فرهنگی - ورزشی سپیدرود رشت به مالکان جدید این باشگاه منعقد شد و به امضاء طرفین رسید تا بدین ترتیب تکلیف این باشگاه مردمی فعلا مشخص شود.

حالا باید دید این توافق چه مدت طول می کشد و تا چه حد می تواند حامیان و طرفداران را راضی نگاه دارد و در این مدت کوتاه چطور روند آماده سازی را ادامه دهد .

اما   براساس توافق صورت گرفته، محمد نوین که اصالتی یزدی دارد ، به‌عنوان مالک جدید باشگاه سپیدرود انتخاب شده است.

میرشهاب مومنی نایب رئیس هسئت فوتبال استان گیلان ، خاطرنشان کرد: از طرفی هیئت فوتبال از طریق وکلای حقوقی خود در تلاش است تا هر چه زودتر کارهای قانونی نقل و انتقال باشگاه را انجام دهد و متقاضیان جدید مالکیت سپیدرود بتوانند به صورت قانونی دست به کار شوند.

به نظر می رسد با واگذاری مالکیت باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت به فردی دیگر، دوره‌ای تازه در این باشگاه ریشه‌دار گیلانی آغاز می شود و امید می رود روندی ماندگار داشته باشد .

سپیدررود از روز شنبه با محدود بازیکنان باقیمانده زیر نظر سهیل حق شناس تمرینات خود را آغاز می کند .

 

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna