جمعه 10 فروردین 1403

 

دکتر مرادی : اهداکنندگان و بیماران نیازمند خط قرمز من هستند،از حمایت و پیگیری انجمن سپاسگزارم  .

سرویس سلامت موج برنا –  همزمان با فرا رسیدن میلاد کریم اهل بیت ، امام حسن مجتبی (ع) و دهه کرامت و ترویج رسالت صله رحم ، انجمن حمایت از اهداکنندگان خون استان گیلان در نشست صمیمی با دکتر مرادی ، مدیر کل انتقال خون استان گیلان دیدار و ‌گفت و گو کردند و ضمن تشریح عملکرد دو ماهه خصوصا جشن نیمه شعبان به رایزی در خصوص برنامه های آتی پرداختند.

در این نشست صمیممی ابتدا اعضا به بیان عملکرد انجمن در میلاد حضرت ولیعصر (عج) پرداختند و علی آرمند ریاست انجمن به بیان روز عید نیمه شعبان پرداخت و افزود : بیش از 1000 برشور جهت ترویج اهدا خون به همراه پذیرایی از رهگذران انجام شد و برای توسعه فرهنگ حفظ محیط زیست کیسه های زباله توزیع شد .

دکتر مرادی هم ضمن قدردانی از تلاشهای انجمن افزود : اهداکنندگان و بیماران نیازمند خط قرمز من هستند،تلاش برای تامین خون بیماران نیازمند و  تسریع در  ارائه خدمات وظیفه ماست و امیدواریم بتوانیم شرایط خوبی برای اهداکنندگان فراهم کنیم .

دکتر مرادی در پایان تاکید کرد : از حمایت و پیگیری انجمن سپاسگزارم 

در پایان این جلسه مقدمه ای برای برگزاری جشن 24 ژوئن روزجهانی اهدا خون مطرح شد و قرار شد در حد توان و مقدورات این روز گرامی داشته شود .  

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna