سه شنبه 29 اسفند 1402

 

علی پورآرمند ریاست انجمن حمایت از اهداکنندگان خون استان گیلان از برگزاری جشن نیمه شعبان در دهمین سال تاسیس این انجمن در شهرک صبا خبر داد .

سرویس  سلامت موج برنا انجمن حمایت از اهداکنندگان خون استان گیلان اولین و تنها انجمن فعال در سطح کشور می باشد که عمری یک دهه دارد .   انجمنی که به گفته متولیان و هیات امنا آن تصمیم دارندبه غیر از ترویج و فرهنگ سازی خون از یک سو اهدا کننده گان را حمایت کند و از سوی دیگر پلی برای بیماران خاص و تسریع در خدمت رسانی به بیماران نیازمند باشد .

علی پور آرمند ریاست انجمن حمایت از اهداکنندگان خون ضمن تبریک سال نو  و برگزاری جشن نیمه شعبان افزود :

سال نو را به همه ملت  فهیم ایران خصوصا خانواده اهدا کنندگان خون تبریک عرض می نمایم و امیدوارم مانند سال قبل رکوردی خوب و موثر به ثبت برسانند ، رکوردی که موجب شد تا به لحاظ تامین خون مورد نیاز به استقلال برسیم و وارد کننده خون از استانهای همجوار نباشیم

جشن نیمه شعبان  امسال هم برگزار خواهد شد و ما این اوج همبستگی را که به استقلال خون بوده  را با خانواده اهداکنندگان ، پرسنل سخت کوش انتقال خون به  جشن خواهیم نشست و یکبار دیگر پیمان می بندیم که در این مسیر در کنار زحمت کشان بی ادعا انتقال خون استان و اهداکنندگان ایثارگر و فهیم ، خون مورد نیاز بیماران را تامین نماییم .

آرمند در ادامه افزود : انجمن حمایت از اهدا کنندگان خون استان گیلان عمر یک دهه ای دارد و اولین و تنمها انجمن فعال است و سعادت نصیب ما شد تا اولین سال افتتاح انجمن با نیمه شعبان باشد و از این رو همه سال در این روز جشنی به پا می شود و از آقا طلب مدد می جویم .

ریئس انجمن حمایت از اهدا کنندگان خون استان گیلان افزود : در جشن امسال از مشارکت اداره کل انتقال خون استان گیلان ، شهرداری و بعضی خیرین کمک خواهیم گرفت تا جشنی شایسته تر برگزار کنیم هرچند  جشنهای برگزار شده در این روز که به نام نامی آقا برگزار می شود مورد حمایت خود حضرتش قرار می گیرد .

اهداکننده مستمر خون گفت : در جشن امسال هم برنامه های متعددی خواهیم داشت و مداحان اهل بیت در مدح و ستایش خالق بی همتا و مخلوقی چون حضرت ولیعصر (عج) سخن خواهند گفت ، در ادامه جشن استقلال تامین خون را خواهیم گرفت ، برنامه های شاد و مفرح و مسابقه خواهیم داشت . 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna