جمعه 10 فروردین 1403

 

نشان هیات بسکتبال استان گیلان توسط دکتر رفیعی بر روی سینه احمدی طباطبایی ریاست محترم فدراسیون بسکتبال حمهوری اسلامی ایران

 

سرویس ورزشی موج برنا نشست هم اندیشی  ریوسای هیاتهای استانهای بسکتبال امروز در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد که دراین نشست که در روزهای پایانی سال 1396 برگزار شد و در خصوص فعالیتهای انجام شده بررسی شد و در خصوص برنامه سال آینده بحث و تبادل نظر شد .

در نشست امروز دکتر رفیعی سرپرست هیات بسکتبال به همراه علیرضا علیزاده مشاور عالی هیات بسکتبال استان گیلان حضور داشتند .

 در پایان نشست امروز هدایایی به ریوسای هیاتهای استانها اهدا شد ، شایان ذکر است در مراسم امروز بصورت ویژه احمدی طباطبایی از امور انجام شده در بسکتبال استان گیلان یادکرد و تقدیر ویژه ای از دکتر رفیعی انجام شد .

در ادامه این مراسم دکتر رفیعی نشان هیات بسکتبال استان را بر سینه ریاست محترم فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران درج شد .

دکتر رفیعی در حاشیه این مراسم گفت : صدای فعالیتهای همه همکاران در ایران شنیده شد و خرسندم لحظه به لحظه این تحولات در جایجای ایران و خصوصا فدراسیون بسکتبال شنیده می شود .

دکتر رفیعی افزود : برنامه ها ی فدراسیون مدون و طراحی شده است و با برنامه های ما در یک جهت همسویی دارد این حس خوب همکاری روزهای خوبی را برای بسکتبال نوید می دهد .

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna