جمعه 10 فروردین 1403

سرویس ورزشی موج برنا - جشن همدلی خانواده بسکتبال گیلان همه هیجان را با هم داشت ، از حضور پرشمار اهالی بسکتبال گرفته تا رونمایی از پیراهن بسکتبالی سپیدرود و از وفاق و همدلی گرفته تا شعف با هم بودن همه خانواده از آستارا گرفته تا رودسر که نمایان گر شوق رشد و حیات دوباره در این هیات بود.
دراین جشن بزرگ نگاه خاص و اعتماد در چشمان اهالی بی اعتماد بسکتبال برق می زد ، برقی که نشان می داد دوباره اعتماد به بسکتبال بازگشته ، توجه به این نکته لازم است که عمر هیاتهای استان و رشت به یک سال هم نمی رسد اما وفاق و همدلی و صراحت کلام تا حدی است که گویا سالهاست همدیگر را می شناسند .
مهندس مهدی یونس پور ریاست هیات بسکتبال رشت ، با بیان اینکه خدا را شاکرم که اولین دیدارم با اهالی بسکتبال در جشن همدلی بود افزود :
به کاری که آغاز کردیم ایمان داریم و در ذهن ما برگزاری این مراسم در روزی خاص که دربی برگزار می شد خوب و منطقی بود و خرسندیم که اعتماد ما به تفکر و شناخت و مطالعه ما در خصوص اهالی بسکتبال درست بود ، رشته ای آکادمیک که باید افرادی خاص با تفکرات خاص داشته باشد .
ریاست هیات بسکتبال رشت افزود : نمی خواهم از اشخاص نام‌ ببرم ، چرا که نگرانم اسمی از یاد برود ، لازم می دانم در مرتبه اول از اهالی بسکتبال ، کمیته های داوران ، مربیان و بازیکنان و‌خصوصا پیشکسوتان ذخایر اصلی و ارزشمند تقدیر و تشکر کنم .
وی افزود : نمایندگان فدراسیون ، مدیر کل ورزش و جوانان و مشاورانشان ، ملی پوشان ارزشمند اصغر کاردوست و مجتبی بردبار همه و‌همه گرما بخش مراسم بودند .
یونس پور با بیان اینکه دکتر تن زاده کار بزرگ و ارزشمندی را رقم زد ، افزود :
رونمایی از لباس بسکتبالی سپیدرود و‌عملا ورود باشگاه سپیدرود در عرصه بسکتبال ، اتفاق خوب و بزرگی بود و‌موجب ایجاد انگیزه در نسل جوان خواهد شد و از این ایجاد انگیزه بسیار خرسندم .
 وی ضمن قدردانی از مهندس جعفرزاده به دلیل حمایت از این جشن و حضور باشگاه سپیدرود ، گفت : مهندس جعفرزاده در سخنان خود به همدلی اشاره کرد و بیان کرد که همدلی در تمام امور موجب رشد و ارتقا می شود و می تواند مجموعه را طرقی دهد ، بنده هم معتقدم که به درستی چنین است و اهالی بسکتبال با حضورشان این مفهوم را تثبیت کردند .
مهندس مهدی یونس پور در پایان گفت : اتفاقات خوب و خبرهای خوب از تلاش و پشتکار نشات می گیرد و طی چند جلسه ای که با کمیته های شهرستان رشت داشتم به این مهم پی بردیم و امیدوارم روزهای خوبی در انتظار بسکتبال رشت ، گیلان و ایران باشد


 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna