سه شنبه 29 اسفند 1402

 

در یک حرکت غیر قابل پیش بینی مخابرات از دوره دی ماه مدت انتظار پرداخت را از 20 روز به 5 روز تقلیل داد .

سرویس ورزشی موج برنا مربوط به سالهای خیلی دوری نیست که برای پرداخت قبوض تلفن ، تلفن همراه دو ماه یکبار اقدام  می کردیم درست مثل بسیاری از قیوض خدماتی دیگر ، اما بالاخره سه گام بعد از کاربرد شگفت انگیزش در بسکتبال ابن روزها به مخابرات هم کشیده شده است .

گام اول : در گام اول یادگرفتم یا شاید بهتر باشد بگویم یا دادند مهربان باشیم و قبض را دوماهه بپردازیم . بسیاری از مشترکین اعم از ثابت و همراه آموختند بعد از دوماه و در کمتر از 20 روز قبوض را بپردازند .( اگر بخواهیم معادل گفته باشیم بازیکن بسکتبالی را در نظر بگیرید که توپ را جمع کرده و آماده گام برداشتن است .)

 

گام دوم : طولی نکشید که بزرگواران در مخابرات چشم اندازی را رونمایی کردند و گفتند از این پس قبض مییان دوره و. پایان دوره دارد و شما می توانید قبض را ماهیانه واریز کنید ، البته کمی مهربان گفتند که این لطف جبران می شوید شما مشتری خوش حساب معرفی خواهید شد ، پس از پایان ماه شما تا 20 روز فرصت دارید قبض ماه قبل را پرداخت کنید و یک روز مکالمه رایگان بهره مند شوید و البته در قرعه کشی یک دستگاه خودرو ..... شرکت کنید .( همان بازیکن بسکتبال را در نظر بگیرید ، حالا توپ در دست اوست و بعد از برداشتن گام اول با پای چپ حالا پای راست را بر می دارد و...)

 

گام سوم : گام سوم را مخابرات چند روزی است برداشته ، در ابتدا این ماه مخابرات اعلام کرد شما فقط تا 5 روز فرصت دارید تا قبض ماه را واریز کنید تا زبانم لال یک روز مکالمه رایگان و شرکت در قرعه کشی یک دستگاه خودروی .... شرکت کنید . اینبار بیشتر بوی وظیفه می دهد ، چرا که پر واضح است مهلت پرداخت 5 روزه نیست و تا پنجم حقوق و واریزی وجود ندارد و از طرفی این طرح مستلزم این است که از قبل اطلاع رسانی می شد . ( و اینبار بر خلاف بسکتبالی ها که در سه گام دو امتیاز می گیرند مگر فول و گل شود و با پنالتی 3 امتیاز می گیرند ، مخابرات 3 امتیاز را گرفت . هر چند بسیاری از مشترکین معتقدند ، اینبار اخلاق را واگذار کرد . )   

این روزها در فروش و تمدید بسته های همراه اول چه در بسته های ترکیبی و چه اینرنت و مکالمه نوعی ارادت وجود دارد که در قبض پایان دوره احساس شرم و وجدان درد خواهید گرفت . تمدیدهای خودکار از یک سو ، فعال شدن یک بسته همانا و فعال شدن باقی بسته ها و بسییاری از این دست ماجراها گریبان بساری از مشترکین را گرفته است .

 

نکته قابل تامل اینکه در بسیاری امور ما متاثر از این هستیم که با پرداخت به موقع قبوض خدماتی در پایداری مجموعه های خدمات رسان مثل ایستگاههای مخابراتی ، نیروگاههای برق ، ایستگاههای گاز موثر باشیم و از همه مهمتر اینکه در پرداخت حقوق پرسنل خود به شایستگی عمل شود و پرسنل بتوانند با دریافت به موقع حقوق با تمام وجود در ارایه خدمات فعال باشند .

 این در حالی است که در مخابرات شرکتهایی که در پرداخت حقوق پرسنل خود آنچنان که باید مسیولیت پذیر نیستند و این در حالی است مشترکین دلخوش به این هستند که این پرداخت قبوض موجب شود تا حقوق  پرسنل این شرکت ها به موقع پرداخت شود ، اما افسوس شرکتهای زیر مجموعه مخابرات در این مقوله آنچنان که باید حس اینکه  (( عرق کارگر خشک نشده باید حقوقش را پرداخت ))  را رعایت نمی کنند .

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna