پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

سعید فتحی نژاد ریس هیات بسکتبال فومن : بسکتبال خیابانی بغیر از جذابیتهایی که دارد ،  راه را برای شناسایی جوانان مستعد باز خواهد کرد

 

سرویس ورزشی موج برنا دکتر رفیعی از ابتدا به دست گرفتن سکان هدایت هیات بسکتبال استان گیلان همگانی و فراگیر شدن بسکتبال را موجب ارتقا هرچه بیشتر این رشته آکادمیک دانست . از این رو در حاشیه طرحهای بلند و کوتاه مدت در چشم انداز برای  توسعه((طرح گیلان بسکتبالی )) را به اجرا گذاشت که تاکنون شهرهای تالش ، بندرانزلی ، لاهیجان ، رودسر ،.. و بالاخره نوبت به فومن رسید .

سعید فتحی نژاد ریاست هیات بسکتبال فومن و رامین شادبخش مربی بسکتبال فومن از فاعلان و بانیان زمین بسکتبال خیابانی هستند که با حمایت فرمانداری ، شهرداری و اداره ورزش و جوانان فومن این زمین را به بهره برداری رساندند 0  

 در چهارمین روز از دهه مبارک فجر با حضور فرماندار ، شهردار ، اهالی بسکتبال و تنی چند از مقامات شهری زمین بسکتبال خیابانی این شهر واقع در پارک شکاربانان فومن در جاده ماسوله به بهره برداری رسید .

رامین شادبخش از مربیان استان گیلان که در حال حاضر در فومن مشغول به کار است با ابراز خرسندی از این افتتاح گفت :

بر حسب دستور دکتر رفیعی ما هم تصمیم گرفتیم در این قافله سهیم باشیم و با پیگیریهای جناب آقای فتحی نژاد و بنده موفق شدیم از این مهم بهره مند شویم و امروز شاهد افتتاح آن هستیم .

مربی فومن با تاکید بر   اینکه به جد موافق توسعه با تاثیر بسکتبال خیابانی تشویق یادگی

ری بسکتبال دارد ، افزود :

دربسیاری از موارد گفته می شد برای افزایش قد فرزندان خود را برای یادگیری بسکتبال بفرستند و یا در صورت درخواست فرزند ، رد می شد اما حالا خانواده ها با دیده شدن جذابیتهای بسکتبال در پارکها با اطمینان فرزندان خود را به خواهند سپرد .

سعید فتحی نژاد از بانیان چندین پروژه خیریه در بسکتبال استان و کشور و علاقمند به کارهای گروهی ، با اشاره به تاثیرات بسکتبال در جذب استعداد و علاقمندی جوانان گفت :

بسکتبال خیابانی بغیر از جذابیتهایی که دارد بسکتبال خیابانی راه را برای شناسایی جوانان مستعد باز خواهد کرد و در بسیاری از موارد دیده شد که فرد به هر دلیل به سمت ورزش نمی آید و به غلط در شناخت این ورزش به تصور کوتاهی یا بلندی قد منزوی می شود ،اما در این مبحث بسیاری از نوابغ شناسایی می شود .

ریس هیات بسکتبال فومن افزود :

بعضی از افراد  به دلیل شهریه ، دوری راه و بسیاری موارد دیگر فاصله می گیرند اما این کار آنها را به سمت ما سوق خواهد داد .(ر-996)  

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna