سه شنبه 29 اسفند 1402

روابط عمومی انتقال خون استان گیلان : انتقال خون استان گیلان در بخش آموزش و ترویج فرهنگ اهدا خون آماده همکاری با مراکز آموزشی و آموزش عالی است

سرویس اجتماعی موج برنا اهدا خون یک فرآیند همگانی و عمومی است و نیاز دارد نسلها و گروههای مختلف با این مقوله آشنا شوند و از این رو با ارایه طرح ها و برنامه های مختلف سعی دارد تا نسلهای مختلف و خصوصا نسل آینده را با این مهم بیشتر آشنا سازند .

روابط عمومی انتقال خون استان گیلان اعلام کرد ، در راستای فرهنگ سازی اهدای خون دربین دانش آموزان و آش

 

نایی آنها باشرایط اهدای خون ، نحوه تهیه فرآورده های خونی، 53 دانش آموزکلاس پایه پنجم دبستان ((غیرانتفاعی پسرانه  پیام)) دراداره کل انتقال خون گیلان حضور یافته وزیر نظر دکتر ساره خسرومرادی ، آموزشهای لازم را دیدند.

سمیه عظیمی یادآور شد : دانش آموزان ضمن بازدیداز قسمتهای مختلف پایگاه انتقال خون با نقش خون دربدن واجزای آن ، ضرورت اهدای خون ، شرایط اهدای خون و...آشنا شدند.

روابط عمومی انتقال خون از زحمات همکاران خود تمجید کرد و افزود : با توجه به اینکه فرزندان کارکنان انتقال خون گیلان خود به عنوان مبلغان فرهنگ اهدای خون محسوب می شوند در این روز سام عاطفی نیز این نقش را ایفا کرد. پیش از این آرادحیدری و  ثنا زارعی در این زمینه  نقش آفرینی نمودند .

روابط عمومی انتقال خون در پایان افزود : انتقال خون استان گیلان در بخش آموزش و ترویج فرهنگ اهدا خون آماده همکاری با مراکز آموزشی و آموزش عالی است تا با اعزام کارشناسان خود به دعوت خود مراکز در این بخش همکاری نماید .

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna