پنج شنبه 30 فروردین 1403


پیش بازی ملوان و آرنا رشت در چهارمین دیدار لیگ مردان گیلان یادبود ملوانان سانچی ، پیام گل آرا و یک دقیقه سکوت بود

🌐سرویس ورزشی موج برنا – لیگ بسکتبال مردان استان گیلان در چهارمین دیدار از هفته اول این رقابتها از ساعت 18 امروز دوشنبه ۲۵ دیماه در سالن شهید انصاری بندرانزلی پیگیری شد و ملوان نیروی دریایی بندرانزلی میزبان جوانان آرنا  بود.
🏀در ابتدای مسابقه باشگاه فرهنگی ، ورزشی ملوان طی دو بیانیه ابتدا در گذشت ملوانان کشتی سانچی را تسلیت گفتند .
🏀در ادامه لوح یابود زنده یاد پیام گل آرا قرات شد و لوح یادبود خانواده مرحوم گل آرا به محمدپوراکبری ناظر دیدار و لوح یادبود هیات بسکتبال به نمایندگی به اصغر قاسمیان تقدیم شد و در ادامه یک دقیقه سکوت اعلام شد .
🏀در کوارتر اول رضازاده بدون بازیکنان کمکی خود وارد زمین شد و تا دقایق ابتدایی هرچه زد به در بسته خورد و تا دقیقه 3 کوارتر اول آرنا 7 برصفر تیم برتر میدان بود ، اما رفته رفته ملوان بر بازی مسلط شد و کوارتر اول با برتری 20 بر 11 ملوانان به پایان رسید .
🏀در کوارتر دوم هم بازی خوب و نمایشی هر دو تیم و مهارتهای فردی هر دو تیم خودنمایی می کرد و علی رقم تلاش هر دو تیم شوتهای جوانان آرنا به ثمر نرسید و نهایتا این کوارتر با برتری 6 بر 16 ملوانان به پایان رسید و نیمه اول را ملوان نیروی دریایی بندرانزلی با برتری 36 بر 17 به رختکن رفت .
🏀کوارتر سوم هم رضازاده از استفاده بازیکنان کمکی خود صرف نظر کرد و اینبار 6 بر 13 کوارتر را به پایان برد .
🏀کوارتر چهارم بیشتر از کسب نتیجه نمایش مهارتهای فردی بود و به نظر می رسید ابتدا راه است و تیمها به تمرین بیشتر نیاز دارند . این کوارتر هم عباسی برتری 15 بر 6 ملوانان به پایان رسید و نهایتا ملوان نیروی دریایی بندرانزلی به برتری  64 بر29 دست یافت .

🏀محمد علی رضازاده پس از این دیدار ضمن تسلیت مجدد در گذشت ملوانان و یادبود پیام گل آرا  گفت :
بازی خوب و سرعتی بود ، آرنا مسلما روزهای خوبی را خواهد داشت و با ادامه حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت .
رضازاده در خصوص بازیکنانش هم گفت : حتی الامکان از ترکیب بازیکنان گیلانی خود بهره خواهیم برد .

🏀رضازاده در خصوص حمایت حامیان هم گفت : جناب آقای راستکردار مدیر مجموعه آفتاب یک علاقه مند به ورزش است که بدون هیچ چشم داشتی همیشه در کنار ما بوده و هست و در بسیاری موارد با کمکهای مادی و معنوی مشوق و کمک حال ما بوده و هست .
وی افزود : با نگاه دقیق و مسیولانه ایشان بسکتبال بانوان ، آقایان و بوکس بهره مند شده است و بنده از ایشان صمیمانه سپاسگذارم .


🏀از حواشی این دیدار حضور محمد احمدزاده ( مربی سالهای نه چندان دور ملوان که در بسکتبال هم سابقه حضور دارد ) و قهرمانی ریس اداره ورزش و جوانان بندرانزلی و تعدادی از پیشکسوتان بود .

🏀محمود پوراکبری ناظر این دیدار با کمکهای شاهین مومن نژاد سرداور ،  سیداردلان مقیمی و نعیم صلواتی داور اول و دوم این دیدار را قضاوت کردند .

🏀این رقابتها در هفته اول با دیدار تیمهای شهرداری کوچصفهان و هیات رودسر از ساعت 19 چهارشنبه در سالن 22 بهمن کوچصفهان پیگیری خواهد شد . (ر-693)

🌏پایگاه خبری موج برنا


 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna