جمعه 10 فروردین 1403

 

علی کریمی سرمربی و علی رضا امامی فر، آرمین بیابانی و محسن سیدی (بعنوان مربی) و دکتر نوشادی بعنوان بدنساز، به مدت نیم فصل قرارداد خود را به ثبت رساندند.

 

سرویس ورزشی موج برنا پس از تغییر و تحولات متوالی در باشگاه سپیدرود ، اینبار یک پرسپولیسی جایگزین یک استقلالی شد . بعد حضور روانخواه و کسب یک پیروزی و یک شکست ،  علی کریمی بازیکن سابق تیم ملی و اسطوره فوتبال ایران با حضور در دفتر هیات فوتبال استان گیلان، قراردادش را به مدت دو فصل و نیم با تیم فوتبال سپیدرود رشت ثبت کرد .

 

علی کریمی که در روزهای پیش به جمع  سپیدرودی ها درآمد و قرارداد خود را با این تیم به امضا رساند، ظهر روز چهارشنبه علی کریمی یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران و آسیا ، با حضور در دفتر هیات فوتبال استان گیلان قرارداد خود را تا دو و نیم فصل با باشگاه سپیدرود رشت ثبت کرد.

 

علی کریمی سرمربی جدید سپیدرود ، آقایان علی رضا امامی فر، آرمین بیابانی و محسن سیدی (بعنوان مربی) و دکتر نوشادی بعنوان بدنساز، به مدت نیم فصل قرارداد خود را به ثبت رساندند.

 

قرارداد کادر فنی جدید سپیدرود  رشت با حضور دکتر تن زاده مالک باشگاه سپیدرود، الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان، علی کریمی، علیرضا امامی فر، محسن سیدی، بیابانی، ناظمی، فدایی، خراسانی و. در هیات فوتبال گیلان بعد از امضاء دو طرف به ثبت رسید.

 

همچنین حسین برزگر به عنوان مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود انتخاب شد و قراردادش را به ثبت رساند. وی جایگزین علی رضا هوشیاری شد که تنها در دو بازی این عنوان را در اختیار داشت.

 

حضور کریمی روی نیمکت سپیدرودی ها دومین تجربه سرمربیگری او محسوب می شود؛ چرا که وی پیش از این یک بار به عنوان سرمربی نفت تهران منصوب شد و در سه بازی نیز روی نیمکت این تیم نشست. (ر-616)  

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna