جمعه 7 اردیبهشت 1403

به گزارش پایگاه خبری موج برنا - دکتر نجفی روز دوشنبه با حضور در گلزار شهدا ، قرائت فاتحه و نثار گل، یاد این شهیدان گرانقدر کشورمان را گرامی داشت و با آرمان های امام (ره) و آنان تجدید میثاق کرد و زنگ انقلاب را نواخت .

استاندار گیلان در این مراسم گفت: این ماه، باید سرمشق برای همه ادوار زندگی و همه نسل های آینده باشد.

دکتر محمدعلی نجفی افزود: امروز در این مکان مقدس در جمع شهدای عزیز، بار دیگر سوگند یاد می کنیم که هر چه انقلاب اسلامی دارد، از برکات مجاهدت های شهدای ماست .

وی خطاب به ایثارگران، جانبازان و آزادگان اعلام کرد که ما به آرمان های شما وفادار هستیم .

وی با بیان اینکه خون شهدا اسلام و انقلاب را بیمه کرده، اظهار کرد: همانطور که امام فرمودند؛ ولایت فقیه هدیه الهی برای ملت ایران است.

دکتر نجفی تصریح کرد: امروز به برکت ولایت فقیه، امن ترین کشور را در منطقه و جهان داریم .

وی پیروزی انقلاب را بر پایه مردم دانست و افزود: انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که با مردم شروع شده و با مردم تداوم یافته و با حضور مردم در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی راه خود را ادامه خواهد داد.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: 12 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و روز تجدید عهد به ویژه خادمین و خدمتگزاران مردم است که به یمن برکت انقلاب، فرصت خدمتگزاری یافته اند.

وی با بیان اینکه انقلاب و جمهوری اسلامی بر دین سالاری و مردم سالاری تکیه دارد، گفت: مسئولان نظام همچنان همین راه را ادامه خواهند داد و همانطور که در انقلاب و دوران دفاع مقدس از آرمان های و ارزش های انقلاب دفاع کردیم، در پای مذاکرات سیاسی و اقتصادی از آرمان های انقلاب دفاع کردیم و خواهیم کرد.

وی با اشاره اجرای برجام ( برنامه جامع اقدام مشترک) بیان کرد: امسال این تفاوت را داریم که دهه فجر با پبروزی فرزندان انقلاب در عرصه دیپلماسی و اثبات و دفاع از حقوق حقه مردم، کشور و نظام در مذاکرات و شکست کسانی که تلاش داشتند با تحریم های ظالمانه چهره غیرواقعی از کشورمان در جهان نشان دهند، مقارن شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا امسال یک هزار و 71 پروژه در دهه فجر امسال توسط بخش های دولتی، نیمه دولتی و خصوصی با اعتبار 17 هزار و 900 میلیارد ریال در زمینه های صنعتی، کشاورزی، گردشگری، شیلات، عمران شهری، گاز، آب و برق رسانی، ورزشی، بهداشت و حمل و نقل و مسکن مهر در استان افتتاح می شود

منبع : پایگاه خبری موج برنا




Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna