جمعه 31 فروردین 1403

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در دیداری تدارکاتی به برتری 3 برصفر مقابل شهرداری فومن دست یافت .

 

سرویس ورزشی موج برنا ملوان در اولین دیدار تدارکاتی خود در نیم فصل به پیروزی پر گل 3 برصفر دست یافت ، پیروزی ملوانان مقابل تیم دسته دومی اما سخت کوش شهرداری فومن می تواند بارقه های امید را د ر هواداران روشن کند .

تیم فوتبال ملوان عصر امروز در زمین تمرینی حسن رود در یک دیدار تدارکاتی مقابل شهرداری فومن قرار گرفت و در پایان توانست با سه گل به برتری برسد.

گلهای تیم ملوان را در این دیدار ، رضا اعتمادی، مهدی هاشم نژاد و شهریار مقانلو به ثمر رساندند.

نادر دست نشان در این دیدار از همه بازیکنان موجود خود استفاده کرد و چندین بازیکن تستی در بازی امروز برای تیم ملوان به میدان رفتند.

نادر دست نشان سرمربی ملوان هم گفت : ملوان تیم بزرگی است و همه باید کمکش کنند. باید به تیم‌های بزرگ و پرهوادار مثل ملوان کمک شود. مردم در شهر انزلی به ملوان عشق می‌ورزند. مسئولان شهر انزلی باید بدانند که به مردم و هواداران ملوان بدهکار هستند. همه باید به ملوان کمک کنند. اگر شهر انزلی شاداب و پرنشاط است یکی از دلایلش همین تیم ملوان است. همه باید به ملوان کمک کنند

.

 

سرمربی ملوان  افزود: من خودم عاشق ملوان هستم و برای همین به این تیم آمدم. مسئولان همه باید به ملوان کمک کنند در حال حاضر فقط حاج اقا خسته بند نماینده مردم انزلی در مجلس بار تیم را به دوش می کشد ولی همه مسئولان باید از تیم حمایت کنند. کمک و حمایت هم فقط نباید مادی باشد شاید با برکناری نادر دست نشان بتوانند به ملوان کمک کنند! من خودم غم ملوان را می‌خورم و شاید در ملوان نمانم.

 

دست نشان با اشاره به مشکلات باشگاهش گفت: بازیکنانم مشکلات زیادی دارند اما من نمی‌خواهم همه مشکلات را بازگو کنم و روی خیلی از این مسایل سرپوش گذاشته‌ام. باور کنید من تعارف نمی‌کنم که می‌گویم اگر کسی بهتر از من می‌تواند ملوان را هدایت کند بیاید و سرمربی شود. این تعارف نیست. خواهش می‌کنم اگر کسی می‌تواند ملوان را به لیگ برتر بیاورد وارد گود شود من از او استقبال هم می‌کنم.

 

 

 

 

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna