سه شنبه 28 فروردین 1403

به گزارش پایگاه خبری موج برنا - دکترمحمدعلی نجفی در آیین افتتاح این پروژه‌ها که برای اجرای آن 13 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده است با تبریک ایام ا... دهه مبارک فجر این دهه را دهه نور توصیف کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران انقلابی بود که هویت، آزادی و استقلال طلبی را برای ما به ارمغان آورد .

وی گفت: فرزندان این انقلاب در بخش‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی،‌ اقتصادی، عمرانی و نظامی به تعبیت از آرمان‌های اصیل انقلاب و مشی امام (ره) و هدایت‌های عالمانه رهبر معظم انقلاب و تدبیر دولت در جهت حل مشکلات می تلاش کنند

 وی افزود: دولت تدبیر و امید با این رویکرد توانست مشکلاتی را که در 2 دهه اخیر در بخش دیپلماسی خارجی و انرژی هسته‌ای وجود داشت را حل کند به گونه ای که استفاده از انرژی هسته‌ای اکنون به عنوان حق مسلم ایران در مجامع جهانی  به تصویب رسیده است .

استاندار گیلان با اشاره به موفقیت دولت در مذاکرات هسته ای اظهار داشت: تدبیر ریاست جمهور و تلاش‌های تیم دیپلماسی کشور سبب شد تا تحریم‌هایی که در طی سالیان اخیر به اقتصاد کشورضرر وارد می کرد از بین رود و آنهایی که زمانی ایران را تکفیر می کردند امروز صف کشیده‌اند تا با ما مذاکره کنند.

دکتر نجفی با اشاره به اهمیت اجرای اقتصاد مقاومتی اظهار داشت:  دولت تدبیر و امید در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از فرصت لغو تحریم‌ها در جهت استفاده از تکنولوژی و فناوری روز دنیا بهره خواهد گرفت.

نماینده عالی دولت در گیلان در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی ازتلاش و زحمات کارکنان شرکت برق استان اظهار داشت: از تلاش‌های این عزیزان که علیرغم شدت خرابی سیستم برق رسانی در برف اخیر به سرعت توانستند مشکلات را رفع کنند قدردانی می‌کنم.

دکتر نجفی عملکرد مدیریت بحران استان را موفق دانست و افزود : این عزیزان برای انجام وظایف خود ساعت و زمان نمی شناسند و همیشه پای کار هستند و جزو موفقیت های استان به شمار می روند.

استاندار گیلان شبکه توزیع برق استان را فرسوده دانست و افزود: متأسفانه در این بخش کمتر سرمایه گذاری شده است.

وی با بیان اینکه باید از فضای پس از تحریم جهت سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف از جمله برق بهره مند شویم افزود: علیرغم محدودیت منابع اعتباری که بی‌سابقه بوده اما براساس تدابیر دولت سالهای موفقی را در حال طی هستیم.

دکتر نجفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات برخی از  تعاونی های مسکن مهرگفت :  شرکت‌های تعاونی جهت‌ انگیزه‌های شخصی و رفع نیازهای شخصی طرح نشده‌اند بلکه تنها باید به رفع مشکلات مردم بپردازند. مردم این اختیارات را بر عهده شرکتهای تعاونی و شوراها گذاشته‌اند و باید بدانیم که ازاین اختیارات چگونه در جهت خدمت به مردم  استفاده کنیم.

دکتر نجفی افزود : امکان دارد بعضی افراد از پشت پرده به اعضای شورا جهت دهی کنند، اما درگیر آن ها نشوید و نباید از اختیارات خود برای منویات گروهی استفاده کرد.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد : باید مشکلات را با تدبیر در جلسات محرمانه حل و فصل کرد و اختلافات را رسانه ای نکنید.

وی با بیان اینکه باید امیدوار باشیم و مردم را امیدوار کنیم افزود: هر آنچه را که برای مردم عزیز و خانواده‌های معظم شهدا انجام دهیم باز ناچیز است.

دکتر نجفی خاطرنشان کرد : در روزهایی که جامعه نیاز به شور و شوق دارد  باید به فضای استان آرامش دهیم .

استاندار افزود: در این ایام به دلیل پیشرو بودن انتخابات عده ای ضعف‌هایی را که مربوط به دوره مدیریت خودشان بوده است را بزرگ نمایی می کنند .

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره قرار گرفتن در ایام ا... دهه فجر اظهار داشت : باید به مردم امیدواری دهیم که از مشکلات کاسته می شود و نباید انگیزه جناحی و سیاسی داشته باشیم.

گفتنی است  : پروژه پست 63.20 کیلو ولت مسکن مهر رشت دارای دو دستگاه ترانس قدرت 40 مگا ولت آمپر می باشد که علاوه بر تامین برق مورد نیاز ساکنین مسکن مهر رشت  سبب خروج پست جنوب رشت از شرایط بحرانی و در نهایت موجب افزایش ضریب اطمینان شبکه فوق توزیع شهرستان رشت خواهد شد همچنین پروژه خط چهار و دو مداره 63 کیلوولت سیادتی – مسکن مهر رشت به طول 3.8 کیلومترشامل 3 کیلومتر خط 63 کیلوولت چهار مداره هوایی  0.8  کیلومتر خط 63 کیلوولت چهار مداره هوایی می باشد .

منبع : استانداری گیلان


Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna