جمعه 10 فروردین 1403

 

دکتر رفیعی  : 2 تیم برتر از 4 تیم صعود خواهند کرد و این کار را سخت تر می کند ، اما نوجوانان ما ثابت کرده اند مرد روزهای سخت هستند .

سرویس ورزشی موج برنا تیم نوجوانان منتخب گیلان در مسابقات نوجوانان کشور خوش درخشید ، البته در آن زمان شهریار کریمی سکان هدایت  تیم را برعهده داشت و شاد پرپرست تیم بود . پس از نتایج خوب تیم دکتر رفیعی در جهت تحکیم برنامه بلند مدت هیئت گیلان تصمیم گرفت تا این تیم به لیگ نوجوان هم اعزام شود و این مهم صورت گرفت و محمد فرح بخش و در کنار او محجوب و با بهنام شاد تیم را هدایت کردند . هر چند تیم تغییراتی راتجربه کرد اما به شایستگی از مرحله اول صعود کرد و حالا در بین 3 تیم برتر و با تجربه قرار دارد و البته هم قسم برای صعود شده اند .

در این گروه هیئتهای میناب ، مریوان و اسپادانای اصفهان و گیلان حضور دارند و از چهارشنبه 29 آذر به مدت 3 روز با هم به رقابت خواهند پرداخت .

محمد فرح بخش سر مربی تیم گیلان با بیان اینکه در حد بضاعت و ظرفیتهای موجود تمرین کرده ایم و امیدوار هستیم ، اوضاع تیم را خوب ارزیابی کرد .

سرمربی گیلان افزود : در خصوص تیمها اطلاعات کافی نداریم و باید در طی مسابقات  باید تیمها را آنالیز کنیم . البته شرایط ما با سایر تیمها یکسان است چون در سالن مسابقه تنها   2 جلسه تمرین کرده ایم .

بهنام شاد سرپرست تیم گیلان هم با بیان اینکه به دستور دکتر رفیعی تمام شرایط برای یک میزبانی خوب مهیا شده افزود : از خط کشی سالن تا امکانات اقامتی و سایر امکانات مهیای یک میزبانی خوب است و امیدواریم میزبانی ما الگویی برای دیگر میزبانان باشد .

شاد افزود : از 4 تیم حاضر در گروه 2  تیم برتر صعود خواهند کرد و این کار را سخت تر می کند و 2 تیم به جمع 8 تیم برتر می روند.

وی خاطر نشان کرد :

 امیدوارم گیلان هم صعود کند و بچه های خوب گیلان ماحصل زحمات خود را بگیرند .

در روز نخست و از ساعت 9 صبح ابتدا هیئت مریوان و اسپادانای اصفهان به مصاف هم می روند و سپس هیئت گیلان و میناب از ساعت 11:30 با هم دیدار می کنند . (ر-507)  

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna