شنبه 1 اردیبهشت 1403

 

دکتر رفیعی: 5 نماینده گیلان هر کدام بخشی از داشته ها و ظرفیت بسکتبال گیلان هستند اما یک هدف واحد دارند که باید از بسکتبال گیلان دفاع کنند.

 

سرویس ورزشی موج برنا رقابتهای دسته 2 باشگاههای کشور پس از وقفه ای 2 هفته ای از جمعه اول دیماه پیگری خواهد شد و ملوان بندرانزلی از هفته اول دور برگشت این رقابتها میزبان عقاب تهران خواهد بود .

ملوانان در این دیدار در جدول میزبان هستند اما عملا میهمان محسوب می شوند چرا که پس از 20جلسه تمرین در دو  زمین متفاوت ، در زمین سومی به دیدار حریف می روند که شرایط برابر دارند و یک جلسه تمرین سهم هر دو تیم خواهد بود . ملوانان به دلیل آماده نبودن سالن زنده یاد ربیعی ، سالن تختی رشت را برای میزبانی معرفی کرده اند . بازی خانگی قبل ملوانان سالن شش هزار نفره شهدای رشت بود .

در هر صورت از ساعت 15 جمعه اول دی ماه ملوان میزان عقاب تهران بود و تنها شکست خود را دور رفت مقابل این تیم تجربه کرد .

محمدعلی رضازاده سرمربی ملوانان در خصوص این دیدار گفت : شکست و پیروزی را فراموش کرده ایم و به اهمیت پیروزی در این دیدار واقفیم .پیروزی در این دیدار یعنی نیمی از راه صعود را طی کرده ایم .

سرمربی ملوان گفت : پیروزی همیشه شیرین و دلچسب است ، اما پیروزی در  این دیدار به غیر از لذتش برای ما ارزش بقا و ادامه راه را دارد .

کارشناس تربیت بدنی افزود : پیروزی را به هر قیمتی نمی خواهیم ، اخلاق و رفتار پهلوانی برای ما اولویت دارد . تیم عقاب تیم خوب ، پرمهره و با تجربه است و از بعضی ابزار و ابتکارات که برچسب حرفه ای گری می خورد بهره می برد که ما از این ابزار استفاده نمی کنیم و در واقع خط قرمز ما خواهد بود .

   دکتر رفیعی سرپرست هیئت بسکتبال گیلان هم گفت : 5 نماینده گیلان هر کدام بخشی از داشته ها و ظرفیت بسکتبال گیلان هستند اما یک هدف واحد دارند که باید از بسکتبال گیلان دفاع کنند.

دکتر رفیعی در آستانه دیدار ملوانان از اهالی بسکتبال خواست تا با حضور در سالن تختی همچنان حامی نمایندگان گیلان باشند .(ر-508)  

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna