پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

به گزارش پایگاه خبری موج برنا - همزمان با فرا رسیدن ۱۲ بهمن ماه و آغاز دهه فجرمراسم گلباران مزار شهدا در شهر رشت صبح دوشنبه و با حضور جمعی از مسئولان استان و اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده های معظم شهدا برگزار شد. که با حضور در گلزار شهدای تازه‌آباد رشت با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب و هشت‌سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

در این مراسم که با رژه موتورسواران، پرواز پاراگلایدر و اجرای سرود همراه بود، مردم و مسئولان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

افتتاح و بهره برداری از دو پروژه ملی و زیر بنایی در رشت

مراسم افتتاح و بهره برداری از دو پروژه ملی و زیر بنایی، پست ۶۳/۲۰ کیلو ولت مسکن مهر رشت با ارزش ۱۳ ملیارد تومان با حضور مسئولین برگزار شد.

سید عیسی مهدوی فرماندار شهرستان رشت گفت : علیرغم همه مشکلاتی  که دولت محترم داشته در توضیع اعتبارات و علاوه بر موفقیت های که در عرصه بین المللی داشته توانست با تدبیر در سیاست های داخلی هم بسیاری از فعالیت های اقتصادی و اجتماعی و تولیدی را اجرا بکند.

وی در ادامه گفت:حاصل  فعالیتهای دولت در واقع با همه مشکلاتی که در فصول اجتماعی داشت به راحتی قابل ترقیب است و  در سرعت پروژه ها نه تنها که کاهش نداشتیم بلکه افزایش هم داشتیم.

 



Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna