جمعه 10 فروردین 1403

دکتر رفیعی سرپرست هیئت بسکتبال : امید های گیلان آماده شروعی بهتر در دور برگشت ، همه چیز برای میزبانی آماده است .

سرویس ورزشی موج برنا تمرینات تیم امید هیت بسکتبال گیلان بعد از یک روز استراحت آغاز شد و تیم امید هیئت بسکتبال که رفته رفته با شرایط مسابقات خو گرفته و 5 بازی انجام شده حکم بازی تدارکاتی را برای آنها داشت و با پیروزی در آخرین دیدار در دور رفت و البته نتایج بدست آمده در گروه ، امیدوارتر به آینده می نگرد .

تیم امید هیئت بسکتبال گیلان که با ترکیبی جوان و نوجوان و البته چند امید جویای نام حالا حرفهای زیادی برای گفتن دارد و نماد این روشن بینی و اعتماد حضور مضاعف خانواده بسکتبال و تماشاچیان حاضر در سالن است که در بازیهای اخیر با حمایت خود موجب دلگرمی هیئت بسکتبال ،کادر فنی و بازیکنان جوان شدند .

در تمرینات این هفته غیر از حاج علی محمد خانمحمدی ، بهنام یعقوبی ، شهریار کریمی هم عملا در کنار تیم حاضر شد و همه اعضا تیم هم قسم شده اند تا با یک بازی خوب و منسجم در خانه و کسب امتیاز موقعیت خود در جدول را ارتقا دهند و راه برای صعود از گروه هموار شود .

جمعه 17 آذر ماه روزی به یاد ماندنی خواهد بود تا یکبار دیگر همه یک دل و یک صدا امیدهای جویای نام گیلان را حمایت کنیم تا پس از شکست مهرام در رده نوجوانان ، اینبار امید های گیلان موجبات شکست اصفهان را فراهم کنند .

دکتر رفیعی سرپرست هیئت بسکتبال ضمن دعوت از همه اهالی بسکتبال افزود : بسیار خرسندم که در هر بازی با یکی دیگر از خانواده بسکتبال آشنا می شوم ، این یعنی اوج همدلی و بنده و تمامی عوامل هیئت پذیرای علاقمندان خواهیم بود .

 

 

شاهین مومن نژاد که با دستور مستقیم اصغر قاسمیان و دکتر رفیعی مسئول مرمت و تحویل دو تابلو اسکوربرد سالنهای تختی و شش هزار نفره رشت است از تعمیر اساسی آن خبر داد و گفت :

با پیگیری های آقای دکتر رفیعی و دستور مستقیم آقای قاسمیان بالاخره این مشکل برای همیشه حل شد و پس از 11 ساعت کار متوالی که از ساعت اولیه صبح با حضور نماینده رسمی شرکت انجام شد هر دو سالن تختی و شش هزار نفره آماده کار خواهد .  (ر-466)  

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna