چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403


حاج علی محمد خانمحمدی : خدا را بایت این پیروزی شکر می کنم 10 بازیکن کم سن و سال که حتی قابلیت بازی در جوانان و حتی نوجوانان را دارند در تیم ما حاضرند .


سرویس ورزشی موج برنا –  سومین دیدار  خانگی امید هیئت بسکتبال گیلان امروز جمعه 10 آذر ماه در سالن شش هزار نفره شهدای رشت ، در حالی برگزار  شد که تعداد تماشاگران بیشتر از بازیهای قبل بود و با تشویق و حمایت هواداران شاهد یک دیدار جذاب و تماشاگر پسند بودیم و گرما بازی ، سرمای هوا و سالن را پنهان کرد . بازی خوب امیدهای گیلان با پیروزی در این دیدار  تکمیل شد تا هفته ای کاملا پیروز را پشت سر بگذاریم .
حاج علی محمد خانمحمدی پس از پیروزی با بیان اینکه خدا را شکر که برنده بازی بودیم افزود : 10 بازیکن کم سن و سال که حتی قابلیت بازی در جوانان و حتی نوجوانان را دارند در تیم ما حاضرند .
خانمحمدی با بیان اینکه در گروه ما تیمهایی هستند که سابقه حضور در لیگ دارند و در مقابل امیدهای ما جوان و کم تجربه هستند و همانطور که می بینید کم تجربه هستند و رفته رفته بهتر می شوند .


کوارتر اول شاهد یک دیدار پایاپای و نزدیک بودیم و تیم امیدهای کرمانشاه در همه جای زمین حاضر بودند و تیز هوشی و مدیریت بازی خانمحمدی موجب شد تا کوارتر اول با برتری 16 بر  13 گیلان همراه شود .
کوارتر دوم  هم  دو تیم با شناختی که نسبت به هم پیدا کردند ، نزدیک و  پایاپای کار  را دنبال کردند و حاصل این تعادل برتری خفیف 13 بر12 کردستانیها بود و نهایتا نیمه اول با برتری 28 بر 26 گیلان همراه بود .
کوارتر سوم کار خوب خانمحمدی و شاگردانش موجب شد تا برتری فاحش گیلان رقم بخورد و توپ ربایی ها و شوتهای 3 امتیازی موفق گیلان موجب شد تا گیلان به برتری 24 بر 14دست یابد .
کوارتر چهارم هم کردستانیها با تغییر در سیستم بازی و بازیکنان سعی کردند تا نبض بازی را به دست بگیرند و با برتری در این دیدار دست پر به خانه بروند و با 5 خطا شدن دو بازیکن گیلانی ورق به سود میهمان برگشت و در کوارتر چهارم  برتری 22 بر  16 با کردستانی بود و نهایتا گیلان پس از  4 کوارتر  به برتری 62 بر 68 دست یابد .
دکتر رفیعی با توجه پیروزیهای هفته جاری نمایندگان گیلان گفت : ظرفیت و شایستگیهای بسکتبال را می شناختم و از این رو خواستیم تا فصلی نو در بسکتبال ایجاد کنیم و این موضوع که حضور نمایندگان در لیگ بود را جدی گرفتیم و امروز مزد این اعتماد را گرفتم .
دکتر رفیعی افزود : تیمها در شرایط خاص تشکیل شده اند و رفته رفته به موقعیت حقیقی خود رسیدند و امروز  اعلام می کنم که بسکتبال گیلان به زودی بیشتر از بسکتبال گیلان خواهند شنید و از این پس گیلان کسب نتیجه و سکو  و مدال هستند . (ر-451)

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna