پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

پیروزی ملوان نیروی دریایی بندرانزلی در هفته دوم لیگ بسکتبال قهرمانی کشور ،ملوانان پیروزی را به زلزله زدگان و شهدای نیروی دریایی تقدیم کردند.

 

دکتر رفیعی : پس از طلسم شکنی نوجوانان ،  پیروزی ملوان نیروی دریایی بندر انزلی کام بسکتبال دوستان گیلانی را شیرین کرد .

رضازاده مربی ملوان پیروزی امشب را به تماشاگرانی فهیم بسکتبال گیلان ، زلزله زدگان کرمانشاه و به مناسبت 7 آذر روز نیروی دریایی به شهدای نیروی دریایی تقدیم می کنم .

 

سرویس ورزشی موج برنا جمعه 3 آذر ماه یک شب رویایی و فراموش نشدنی برای بسکتبال بود ، اتفاقات بزرگی در دیدار ملوان بندر انزلی و شهرداری آذر شهر اتفاق افتاد که پیروزی شیرین ملوانان گوشه ای از اتفاقات این شب بود ، از حضور حمید گیل زاد روی نیمکت ملوانان به عنوان مدیر فنی تا هم نوایی خانواده بسکتبال رشت و بندرانزلی که نشان دادند  ، بسکتبال تافته ای جدا بافته است و می شود سرفصلی در روابطها برداشت و ثابت کرد روح ورزش موجب همدلی و ممدوت می شود .

رضازاده سرمربی ملوانان با ابراز خرسندی از این پیروزی و تمجید از بازیکنانش و هیت بسکتبال گیلان گفت : این پیروزی را به خانواده زلزله زدگان کرمانشاه و شهدای نیروی دریایی تقدیم می کنم و 7 آذر روز نیروی دریایی را به همه دریادلان نیروی دریایی تبریک عرض می نمایم .

هفته دوم لیگ دسته دو باشگاههای کشور از ساعت 16 در سالن شش هزار نفره شهدای رشت پیگیری شد و ملوان نیروی دریایی بندرانزلی میزبان شهرداری آذرشهر بود ، تیمی که با جذب  5 بازیکن لیگ برتری و یک کاروان 18 نفره و کامل  نیم نگاهی به قهرمانی دارد. در مقابل ملوانان هم که کارت 4 بازیکن به دستشان نرسیده بود و مهیا بازی نشدند و با توجه به مشکلات سالن زنده یاد ربیعی بندرانزلی ، استرس و نگرانی بازی را برایشان دوچندان می کرد .

در کوارتر اول ناصر عمری بازیکن ارزنده و با سابقه آذری علی رغم حمله و برش و هماهنگی با بازیکنانش نتوانست بردفاع یکپارچه ملوانان غلبه کند و کوارتر اول سرعت و عملکرد خوب ملوانان و هدایت تیمی رضازاده منجر شود تا این کوارتر با برتری 26 بر 8 ملوانان به پایان رسید .

کوارتر دوم هم بازی خوب ملوانان مربی ساکت و خوددار شهرداری آذر شهر ولی اسرافی  را که با علایم بازیکنان خود را تهیج می کرد وادار به حرف زدن کرد و در بعضی دقایق از ترکیب 5 نفره لیگ برتری استفاده می کرد و نهایتا موفق شد به برتری 19 بر 10 برسد و اما نهایتا نیمه اول با برتری 36 بر27 ملوانان به پایان رسید .

کوارتر سوم هم با هشدارها و توصیه های مربی شهرداری شاهد یک دیدار مهیج و تماشاگر پسند باشیم . کوارتر سوم با برتری 17 بر 16 آذرشهریها همراه بود .

کوارتر چهارم هم ملوانان فاصله خود با حریف حفظ کردند و سرعت هر دو تیم و بازی خوب درگیرانه موجب شد هیجان بازی در دقایق پایانی حاضران را وادارکرد تا ایستاده ناظر این دیدار باشد و کوارتر چهارم هم با برتری 15 بر 11 ملوانان همراه بود و این دیدار نهایتا با برتری 55 بر 67 ملوانان همراه بود تا به دنبال طلسم شکنی نوجوانان و پیروزی مقابل مهرام ، ملوان دومین نماینده گیلان بود که به این پیروزی دست یافت .

دکتر رفیعی : پس از طلسم شکنی نوجوانان ،  پیروزی ملوان نیروی دریایی بندر انزلی کام بسکتبال دوستان گیلانی را شیرین کرد .

 دکتر رفیعی قبل از این دیدار در رختکن ملوانان حاضر شد و ضمن تمجید از همکاری و تلاش بازیکنان و کادر فنی خواست تا با وحدت و همبستگی یک پیروزی دلنشین را رغم بزنند و ادامه راه را هموا رکنند .

رضازاه سرمربی ملوان در حاشیه این دیدار ضمن تقدیر از حمایتهای دکتر رفیعی افزود : حمایتها و پیگیری همه دوستان از هیت استان ، بندرانزلی و تربیت بدنی نیرو و ناخدا عیسی زاده تربیت بدنی نیروی دریایی بندرانزلی این اتفاق خوب  را رغم زد و وظیفه ماست با انجام درست امور ادا دین کنیم .

سرمربی ملوان افزود : برنده واقعی امروز تماشاچیان بودند و حمایت علاقمندان بسکتبال از سراسر استان خصوصا رشت که سنگ تمام گذاشتند ، خصوصا میزبانی رشت کمک حال ما بودند و تیم بانوان ملوان و هیت بندر انزلی صمیمانه ممنونم  .

رضازاده در پایان گفت : از بازیکنانم ممنون و مجددا این پیروزی را به مناسبت 7 آذر به شهدای نیروی دریایی تقدیم می کنم .(ر-433)

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna