پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

دور حذفی لیگ بسکتبال گیلان جام استاد آمیغ با  بی تجربگی بازیکنان کاوه و تجربه گلبندیها با شکست  کاوه همراه شد


رحیم زاده موج برنا –  رقابتهای بسکتبال قهرمانی مردان استان گیلان جام استاد آمیغ با برگزاری دیدارهای دور حذفی در حال پیگیری است و سومین دیدار این مرحله و در واقع دیدار برگشت تیمهای کاوه رودسر و گلبند رشت از ساعت 19 ديشب به میزبانی گلبند رشت در سالن شش هزار نفره شهدای رشت پیگیری شد .
گلبند رشت مدافع قهرمانی که بازی رفت در رودسر را هفته گذشته با برتری 76 بر60 پایان رسانده بود ، امشب در حالی به مصاف میهمان خودرفته  بود که شهریار کریمی را به دلیل حضور در اردو تیم ملی در اختیار نداشت  و فربد گلبند ، رضا تبریزی و شهاب رضایی را در اختیار نداشت و در مقابل کاوه رودسر تیم تازه وارد لیگ گیلان همچنان منظم و با تدارکات مناسب پا به میدان گذاشته بودند .
کاوه رودسربا شکست در این دیدار می بایست به دیدار رده بندی برود و برای رسیدن به فینال به پیروزی در این دیدار نیاز داشت تا کار را به بازی سوم بکشانند . رودسریها این دیدار را با تلاش بازیکنان خود آغاز کردند و ماحصل تلاش آنها در کوارتر اول 15 بر 13 و برتری کاوه به پایان رسید . کوارتر دوم هم تلاش رودسریها نتیجه داد و برتری 7 بر 21 کاوه رودسر را به همراه داشت . تا نیمه اول با برتری20 بر36 دست یابد . کوارتر سوم هم علی رغم تلاش گلبندیها با برتری 7 بر13 رودسریها به پایان رسید .
کوارتر چهارم شگفتی گلبندیها رغم خورد و پس از چند توپ ربایی ، برتری  با گلبندیها روی خوش نشان داد تا هر دو تیم به تساوی  55 برسند . کار در وقت اضافه برای کاوه سخت شد و بدنها تحلیل رفت و تجربه ، هماهنگی و جوانی بازیکنان گلبند به فریادشان رسید و در وقت اضافه اول برتری 7 بر 5 گلبند موجب شد تا گلبند 62 بر 60دست یافت .
بدین ترتیب جذابیت و حساسیت ورزشهای توپی موجب شد تا شب تلخ رودسریها رغم بخورد اختلاف پهن 30 امتیازی و پیروزی کاوه تبدیل به شکست تبدیل شد و بدین ترتیب گلبند اولین فینالیست خواهد بود و کاوه اولین تیم حاضر در رده بندی خواهد بود .
لازم به ذکر است بازی رده بندی و فینال جمعه 24 شهریور در سالن شش هزار نفره شهدای رشت برگزار خواهد شد .    
ابراهیم گل آرا ناظر این دیدار به کمک سیامک نصرا.. زاده سرداور ، اصغر قاسمیان و هومن زرافشان داور اول و دوم قضاوت این دیدار را برعهده داشتند . (ر-195)

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna