جمعه 10 فروردین 1403

 در ششمین روز از هفته دولت پروژه های بخش مرکزی باحضور فرماندار شهرستان رشت, بخشدار مرکزی و جمعی از مسوولین ادارات شهرستان به بهره برداری رسید .

سرویس اجتماعی موج برنا – سرویس اجتماعی موج برنا به نقل از واحد خبر روابط عمومی فرمانداری رشت ، سیروس شفقی در حاشیه افتتاح این پروژه ها اظهار داشت :شهر رشت همیشه جزء اولین ها و برترین ها بوده و باید با تلاش همه مسئولین کمی ها و کاستی های این شهر را از بین ببریم.

وی افزود: برای رشد و تعالی شهر رشت نیاز به جذب سرمایه گذار داریم و این امر با همت شهرداری ها , بخشدارها و دهیاری ها ممکن خواهد شد .

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اینکه در بخش مرکزی به مناسبت هفته دولت 52پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد تومان به بهره برداری رسید خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه ها برای 101 نفر شغل ایجاد شده است.

شفقی با بیان اینکه پروژه های افتتاح شده بیشتر در حوزه گردشگری بود افزود : توجه به توسعه و تقویت زیرساخت های گردشگری و استفاده از ظرفیت های مطلوب شهرستان رشت و جذب سرمایه گذاری در این صنعت مهم در برنامه های فرمانداری شهرستان قرار گرفته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت گفت : این پروژه ها شامل افتتاح دو رستوران , مرکز خدمات درمانی , روکش و آسفالت راه روستایی, پارک کودک ,آب شرب روستایی,توسعه و اصلاح شبکه برق رسانی در 6 روستا بخش مرکزی , مسکن مددجویان می باشد.

شفقی یاد آور شد : حمایت از بخش خصوصی و ایجاد عرصه و فرصت به سرمایه گذاران سبب خواهد شد گره های اقتصادی این شهرستان باز شود و رفاه اجتماعی و برقراری حقوق شهروندی که از تاکیدات دکتر روحانی در دولت تدبیر و امید است برای مردم فهیم شهرستان رشت به ارمغان بیاوریم .(ر-187)

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna