چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

 

به گزارش  پایگاه خبری موج برنا -هفته دوم رقابتهای بسکتبال مردان گیلان جذاب تر برگزار شد ، چرا که تیمها پس از انجام دیدارهای هفته اول و محک تیمها و رقبای خود با آنالیز و برنامه ریزی منسجم تر پا به میدان گذاشتند. در اولین دیدار هفته دوم شهرداری لنگرود در سالن ۲۲ بهمن میزبان شهرداری لاهیجان بود . هر چند در طول بازی لنگرودیها برتری خود را به میهمان دیکته می کردند اما اختلاف  و برتری مقطعی بود و بالاخره در کوارتر چهارم لنگرود فاصله خود را بیشتر کرد و با برتری ۷۸ بر ۶۰ دومین پیروزی این تیم در خانه رقم خورد.

در دومین دیدار دو تیم جوان این مسابقات مقابل هم صف ارایی کردند . جوانان آرنا در روز چهارشنبه و در سالن عضدی رشت میزبان جوانان ملوان نیروی دریایی بندر انزلی بودند . دیدار این دو تیم که انگیزه های فراوانی برای بردن داشتند در کوارتر اول  برتری  با ملوانان بود اما در کوارتر دوم و سوم کمتر شد و جوانان آرنا ضمن نزدیک شدن به حریف بازی منسجم تری به نمایش گذاشتند . در کوارتر چهارم و ثانیه های اخر کار به تساوی و اور تایم کشیده شد . در اور تایم یا وقتهای اضافه ملوان با برتری ۸۰ بر ۷۳ دومین پیروزی خود را خارج خانه جشن گرفتند.

در سومین دیدار هفته جهان گستر لاهیج در سالن مهر لاهیجان از توسعه پایدار کوچصفهان پذیرایی کرد . تعصب و تلاش لاهیجانی ها در هر دو دیدار مشهود بود اما تجربه کوچصفهانی ها برتری ۶۷ بر ۳۵ را در حالی ثبت کرد که کوچصفهانی ها شکست خانگی هفته اول را با برد شیرین خارج خانه هفته دوم جبران کردند

در چهارمین و اخرین دیدار هفته دوم ستارگان صومعه سرا که عنوان نایب قهرمانی سال ۹۳ خود را یدک می کشد و در هفته اول با قرعه استراحت مواجه شده بود در سالن حجاب صومعه سرا از ساعت ۱۸ یکشنبه ( 11 بهمن ) میزبان درفک رشت بود . این بازی که از ابتدا پایاپای جذاب و نفس گیر دنبال می شد تا پایان با اختلاف کمی دنبال شد و نهایتا این دیدار با برتری ۶۲ بر ۶۰ ستارگان به پایان رسید .

یادآور می شوم : در هفته دوم نوآوران گلبند استراحت داشتند و بدین ترتیب تا پایان هفته دوم ملوان و شهرداری لنگرود با ۴ امتیاز بترتیب اول و دوم و تیمهای درفک ، توسعه پایدار کوچصفهان ، نواوران گلبند بترتیب سوم تا پنجم هستند .

از نکات بارز لیگ ۹۴ حضور نمایندگان هیت خصوصا شخص ریس هیت استان جناب راکعی در تمام مسابقات بود که به نوعی رکورد حضور در مسابقات از سوی ریاست هیت را شکست .

لازم بذکر است : رقابتهای هفته سوم عصر دوشنبه ( 12 بهمن ) در کوچصفهان با دیدار تیمهای توسعه پایدار کوچصفهان و جوانان آرنا دنبال خواهد شد .

در دور رفت مسابقات لیگ بسکتبال استان گیلان جام مجتبی بردبار 9 تیم نوآوران گلبند ، جوانان ملوان بندرانزلی ، شرکت جهان گستر لاهیج ، درفک رشت ، شهرداری لاهیجان ، توسعه پایدار کوچصفهان ، شهرداری لنگرود ، جوانان آرنا رشت ، ستارگان صومعه سرا از روز چهارشنبه 23 دی ماه به مدت پنج هفته با هم رقابت می کنند. /323/ع/

حمیدرضا رحیم زاده


Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna