جمعه 10 فروردین 1403


شاد سرپرست نوجوانان گیلان:با دوپیروزی صعود گیلان به جمع هشت تیم برتر کشور قطعی شد
سرویس ورزشی موج برنا –  دومین روز رقابتهای نوجوانان منطقه دو کشور در گروه B1  با برگزاری دو دیدار از ساعت 16 امروز سه شنبه  با دیدار خراسان رضوی و خوزستان در سالن شش هزار نفره شهدای رشت آغاز شد .
در گروه B1 که به میزبانی رشت برگزار شد ، خوزستان  ، خراسان رضوی ، کردستان و گیلان در یک گروه قرار دارد و به نظر می رسد جدال خراسان رضوی و گیلان در این گروه تعیین کننده خواهد بود .
در دیدارهای امروز ابتدا خراسان رضوی و خوزستان از ساعت 16 به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ؟  بر ؟ خراسان رضوی همراه بود تا با کسب این دو امتیازبا 4 امتیاز اولین صعود کننده به جمع هشت تیم برتر کشور نوجوانان کشور باشد .  
در دومین دیدار امروز تیم شایسته نوجوانان گیلان از ساعت 17:30 به دیدار کردستان سخت کوش رفت ، کردستان با توجه به بازیکنان مستعد و سخت کوشی که در اختیار دارد در کوارتر اول کار را برای نوجوانان گیلان سخت کرد اما در ادامه کوارتر اول تفکرات  شهریار کریمی مربی تیم ملی جوانان بر نوجوانان گیلانی تایر گذار شد و گیلان بر بازی مسلط شد  و با یک دیدار حساب شده و با اقتدار به برتری 38 بر60 دست یافت .
بدین ترتیب در پایان روز دوم  این رقابتها گیلان و خراسان رضوی با 4 امتیاز در صدر جدول هستند و صعودشان به جمع 8 تیم برتر مسجل شد و در عین حال خوزستان و کردستان با دو امتیاز از صعود به دور بعد باز ماندند .
 این رقابتها فرداچهارشنبه  با برگزاری دو دیدار از ساعت 9 صبح  پیگیری خواهد شد و کردستان  و خوزستان به مصاف هم خواهند رفت و در ادامه از ساعت 11 نوجوانان گیلان مقابل خراسان رضوی صف آرایی خواهد کرد .
جدال خراسان رضوی و گیلان دو تیم صدرنشین این گروه جذاب خواهد بود و برنده این دیدار قهرمان این گروه خواهد بود .
شاد سرپرست تیم نوجوانان گیلان با تمجید از تلاش بازیکنان افزود : دو بازی خوب و قابل قبول از نوجوانان  گیلان شاهد بودیم ، خصوصا دیدار امروز ما مقابل کردستان سندی بر کیفیت کار آنالیزور ما بود ، تاکید ایشان با ارایه آمار نشانگر کیفیت کار کردستان بود ، در دیدار امروز کردستان حریف قابل احترامی است و عملکرد خوب کادر فنی و هماهنگی و حرف شنوی بازیکنان پیروزی را رغم زد 0
شاد افزود : بسکتبال ورزش مرفع و پر سرعت و آکادمیک و البته غیر قابل پیش بینی است ، اما با تمام وجود سعی داریم قاطعانه این دور از مسابقات را پشت سر بگذاریم .
شاد در پایان گفت : افتخار صعود متعلق به بسکتبال گیلان است و این پیروزی را به خانواده بسکتبال تبریک می گویم .
ابراهیم گل آرا سرپرست فنی این مسابقات که هفته گذشته سرپرست فنی و نماینده فدراسیون در قهرمانی نونهالان منطقه دو کشور در مشهد را برعهده داشت این رقابتها را با حضور سه داور گیلانی ( محمد شمالی ، شاهین مومن نژاد و سید اردلان مقیمی ) و5 داور از استانهای خراسان رضوی ، کردستان و خوزستان قضاوت خواهد کرد . (ر-172)

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna