جمعه 10 فروردین 1403


مسابقات قهرمانی نوجوانان منطقه 2 کشوردرگروهb1 باپیروزی گیلان و خراسان رضوی همراه شد تا گیلان گام اول را با اقتدار بردارد
سرویس ورزشی موج برنا – رقابتهای نوجوانان منطقه دو کشور در گروه B1  با برگزاری دو دیدار از ساعت 17:30 امروز دوشنبه با دیدار خراسان رضوی و کردستان در سالن شش هزار نفره شهدای رشت آغاز شد .
در گروه B1 که به میزبانی رشت برگزار شد ، خوزستان  ، خراسان رضوی ، کردستان و گیلان در یک گروه قرار دارد و به نظر می رسد جدال خراسان رضوی و گیلان در این گروه تعیین کننده خواهد بود .
در دیدارهای امروز ابتدا خراسان رضوی و کردستان از ساعت 16 به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 84 بر61 خراسان رضوی همراه بود تا اولین دو امتیازی این دیدار را کسب کرده باشد .
در دومین دیدار امروز تیم شایسته نوجوانان گیلان که شهریار کریمی مربی تیم ملی جوانان را در اختیار دارد از ساعت17:30  به مصاف تیم خوزستان رفت . تیم گیلان که علی رغم یارگیری در دقایق آخر دور قبل ، تمرینات دو هفته اخیر را منطقی پشت سر گذاشته به مصاف حریف سر سخت خوزستان خود رفت و با یک دیدار حساب شده به برتری 49 بر69 دست یافت .
در پایان روز نخست این رقابتها گیلان و خراسان رضوی با دو امتیاز در صدر جدول هستند و خوزستان و کردستان با یک امتیاز در انتظار دیدارهای فردا هستند .
 این رقابتها فردا با برگزاری دو دیدار از ساعت 16فردا سه شنبه 7 شهریور پیگیری خواهد شد و خراسان رضوی و خوزستان به مصاف هم خواهند رفت و در ادامه از ساعت 17 نوجوانان گیلان مقابل کردستان صف آرایی خواهد کرد .
ابراهیم گل آرا سرپرست فنی این مسابقات که هفته گذشته سرپرست فنی و نماینده فدراسیون در قهرمانی نونهالان منطقه دو کشور در مشهد را برعهده داشت این رقابتها را با حضور سه داور گیلانی ( محمد شمالی ، شاهین مومن نژاد و سید اردلان مقیمی ) و5 داور از استانهای خراسان رضوی ، کردستان و خوزستان قضاوت خواهد کرد . (ر-171)

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna