جمعه 10 فروردین 1403


سرویس ورزشی موج برنا – در ادامه سلسه برنامه های استعدادیابی و پرورش نسل جوان هیت بسکتبال شهرستان رشت نگاه ویژه ای به استعداهای نونهال و جوان دارد تا با ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران ، مربیان و خصوصا خانواده ها ورزشکاران  حامیان حقیقی ورزش در جهت رشد و ارتقا سطح آمادگی تیمها ، شهر رشت و استان گیلان گامهای اساسی ، دراز مدت و کوتاه مدت بردارد.
سعید قنوعی با بیان اینکه ورود به صحنه مسابقه چالشی است که می تواند انگیزه تمرین را در بازیکنان دو چندان کند ، افزود :
بسکتبال رشته مهیج ، البته آکادمیک و در عین حال جذاب است ، مهارتهای فردی در بسکتبال جذابیتهای ویژای دارد و در دنیا مسابقات متعددی برگزار می شود ، اما بسکتبال یک بازی گروهی است و در یک کار تیمی جلوه ای دو چندان دارد و ما سعی داریم با برگزاری چنین جشنواره هایی  روح بازی تیمی ، رسیدن به نتیجه مطلوب در سایه همدلی را بیاموزند .
مهراد ایزدی دبیر هیت بسکتبال شهرستان رشت و مسئول هماهنگی و برگزاری این جشنواره گفت : هفته دوم جشنواره با گرامی داشت هفته دولت برگزار شد و به این منظور 4 تیم حاضر در این جشنواره ( درفک ، شش هزار نفره ، وارش سرو و رایان ) به مصاف هم رفتند .
جمعه 27 مرداد در هفته اول این جشنواره که همزمان با آزادسازی آزادگان در سالن شش هزار نفره شهدای رشت انجام گرفت .

 در بازی اول درفک با رایان  به مصاف هم رفتند و در دومین دیدار  وارش سبزو۶۰۰۰ نفره به دیدار هم رفتند .
یادآور می شود بازیها به صورت غیر رقابتی و بدون در نظر گرفتن نتیجه برگزار شد .
لازم به ذکر است حمایت از این رده سنی موجب انگیزه بازیکنان خواهد شد و در جشنواره امروز حضور خانواده های بازیکنان خردسال به صورت چشمگیری مورد توجه قرار گرفت .
در دومین هفته جشنواره حاج علی محمد خانمحمدی ریس کمیته مربیان استان گیلان و مشاور هیت بسکتبال استان گیلان ، آقای سعید قنوعی ریس هیت بسکتبال رشت ، هومن زرافشان ریس هیت بسکتبال رشت و سرکار خانم جهانتاب از مربیان ارزنده استان گیلان  از این جشنواره دیدن کردند.
ایزدی دبیر هیت بسکتبال شهرستان رشت با ابراز خرسندی از استقبال برگزاری این جشنواره گفت :
توجه به این گروه سنی موجب ایجاد انگیزه خواهد شد و د  واقع از همین  سنین شخصیت ورزشی و اجتماعی افراد شکل می گیرد و شوق رسیدن به قله های موفقیت موجب خواهد شد تا چشم انداز خوبی را برای آینده با کمک و پشتکار خودشان رقم بزنیم .
ایزدی افزود : تلاش بنده و همکارانم برای بازگشت رشت و استان گیلان به روزهای خوب سالهای نه چندان دور است که امیدواریم این امر بزودی محقق شود  .
وی در پایان گفت : از همه خانواده ها و حاضرین در این مراسم قدردانی می کنم و خصوصا از هومن زرافشان ریس کمیته داوران رشت و داوران و مربیان و باشگاههای حاضر در این مسابقات قدردانی می کنم .
دبیر شهرستان رشت در پایان گفت :
این جشنواره به مدت ۳ هفته پیگیری خواهد شد که در هفته اول با گرامی داشت ورود آزادگان و در این هفته با گرامی داشت  هفته دولت برگزار گردید و در آخرین هفته جمعه 10شهریور با گرامی داشت هفته تربیت بدنی ادامه خواهد یافت . ( ر - 169)

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna