جمعه 10 فروردین 1403

پس از بندرانزلی،لاهیجان،رودسر،تالش درپنجمین ایستگاه نوبت به رضوانشهررسید

سرویس ورزشی موج برنا – نظام تشویق و قدردانی به پرداخت پاداش و دستمزد ختم نمی شود و برای نشان دادن قدر شناسی ، با سرکشی و یک تشکر ساده می شود قدردانی کرد . دکتر رفیعی سرپرست هیت بسکتبال استان گیلان با شعار همگانی کردن و توسعه بسکتبال فعالیت خود را آغاز کرد و در مدت 70 روز اقامت خود  جلسات متعددي برگزار كرد و در ادامه سفرهای استانی اینبار نوبت به رضوانشهر رسید و در پنجمین ایستگاه دکتر رفیعی و همراهانش برای بازدید از ظرفیتها ، نقاط ضعف و قدرت به این شهر سفر کردند .

دکتر رفیعی سرپرست هیت بسکتبال استان گیلان را سرکار خانم ملکی نایب ریس هیت بسکتبال استان گیلان ، شهريار كريمي ريس كميته اموزش ،خانم عادلی عضو شورای روابط عمومی و ریس کمیته سه نفره بانوان استان گیلان ، علیرضا علیزاده مشاور  اجرایی هیت بسکتبال استان گیلان و حسین مجرد عضو شورای روابط عمومی هیت بسکتبال استان گیلان همراهی کردند .

 

در دیدار امروز ابتدا نشستی با حسنی پور فرماندار رضوانشهر انجام شد که در این نشست در خصوص توسعه شهری و همگانی شدن بسکتبال مطرح شد و فرماندار رضوانشهر در خصوص اختصاص زمینی به جهت تاسیس سایت بسکتبال خیابانی قولهایی مساعدی داده شد و لطیفی ریس اداره ورزش و جوانان رضوانشهر با ابراز خشنودی از موافقت و همکاری فرمانداری در خصوص حمایتهای اولیه از این طرح افزود : آماده همکاری جهت اجرایی شدن این طرح می باشد .

در ادامه نشست ، کاروان بسکتبال استان با  حجت السلام حبیبی امام جمعه رضوانشهر دیدار کردند ، در این دیدار دکتر رفیعی با بیان فعالیتهای هیت بسکتبال استان و نقش ورزش در سلامت اجتماعی ، خواستار فرهنگ سازی و ترویج ورزش خصوصا بسکتبال شد .

دکتر رفیعی با بیان اینکه تریبون نماز جمعه بهترین محل دعوت مردم به این تفریح سالم و سازنده است افزود : انشاا.. با حمایت شما و دعوت مردم به ورزش خصوصا بسکتبال شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر بسکتبال در این شهر باشیم

 

حجت الاسلام حبیبی با بیان اینکه از خانواده ورزش است افزود : ورزش بخش جدایی ناپذیر زندگی و امور روزمره بنده را تشکیل می دهد و برای تبلیغ و تشویق به ورزش تمام تلاشم را خواهم کرد .

حاج آقا حبیبی در پاسخ به درخواست دکتر رفیعی در خصوص کمکهای ادارات و ارگانها به هیت بسکتبال و تخصیص 2 درصد بودجه به امر ورزش گفت :

در جلسات ادارات شهرستانها در خصوص اختصاص 2 درصد بودجه به امر ورزش تلاش خود را خواهد کرد .

در جلسات برگزار شده امروز آقای  قاسمی خواه ، خانم پورامان ریس و نایب ریس هیت بسکتبال رضوانشهر، آقای پور بابک و خانم سلیمانی ریس و نایب ریس هیت بسکتبال پره سر حضورداشتند .

 

در ادامه این بازدید ، دکتر رفیعی و همراهانش به بازدید میدانی پرداختند و ضمن بازدید از ظرفیتها و امکانات سالنی به کمپ اقامتی تمرینی رضوانشهر رفتند .

شایان ذکر است آقای محمدی منش مربی تیم جوانان 2020 به مدت 3 روز کمپ اسلمپ خود را در این شهر بر پا کردند .

دکتر رفیعی در پایان این دیدار از ظرفیتها و امکانات شهری و سطح علاقمندی  بسکتبال در رضوانشهر ابراز خرسندی کرد و افزود: برای موفقیت در هر کاری خصوصا ورزش عشق به کار لازم و ضروری است و بی شک در رسیدن به موفقیت بسیار موثر است . خداوند منان را شاکرم که در پنجمین شهر هم بوی عشق و علاقمندی را می شود شنید و با کمی همت و پشتوانه مالی می شود کارهای بزرگی کرد . (ر-158)

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna