پنج شنبه 9 فروردین 1403

 

تیم منتخب نوجوانان استان گیلان که به جمع 8 تیم پایانی نوجوان قهرمانی کشور راه یافته است ، تمرینات منظم و هماهنگی را پشت سر می گذارد ، صبح امروز دکتر رفیعی از تمرینات این تیم در سالن شش هزار نفره شهدای رشت باز دید .

شهریار کریمی و شاگردانش در گروه B1  این مسابقات با تیمهای خراسان رضوی ، کردستان و خوزستان هم گروه هستند .

یادآور می شود هیت بسکتبال استان گیلان برای حمایت از این تیم میزبانی این دور از مسابقات را برعهده گرفته است .

این مرحله از مسابقات دوشنبه 6/6/96 با برگزاری این رقابتها آغاز خواهد شد : ازساعت 16:00  کردستان به مصاف خراسان رضوی    خواهدرفت و از ساعت 17:30  گیلان میزبان مسابقات به مصاف خوزستان می رود ، شایان ذکر است گیلان در دور قبل خوزستان را شکست داده است .

در روز سه شنبه 7/6/96 ابتدا از ساعت 16:00  ابتدا خراسان رضوی به دیدارخوزستان می رود و در ادامه از ساعت 17:30  کردستان و گیلان به دیدار هم خواهند رفت .

و بالاخره چهارشنبه 8 شهریور از ساعت 9:30صبح خوزستان به دیدار کردستان می رود و بالاخره در آخرین دیدار ، از ساعت 11:00صبح گیلان میزبان به دیدار خراسان رضوی خواهد رفت .

یادآور می شود در گروه B2 : توابع تهران-گلستان-کرمانشاه-فارس به میزبانی : تهران آغاز می شودوتا بعد ازظهر روزچهارشنبه ادامه خواهد داشت .(ر-147)

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna