پنج شنبه 9 فروردین 1403

در آخرین دیدار قبل از مرحله حذفی مل محمدرفیعی ازحضوربسکتبال ملوان بندرانزلی درلیگ دسته اول کشورخبرداد 

سرویس ورزشی موج برنا – رقابتهای بسکتبال مردان گیلان جام استاد آمیغ با برگزاری یک دیدار از ساعت 19 امروز چهارشنبه 25 مرداد در سالن شهید انصاری بندر انزلی پیگیری شد و تیم ملوان نیروی دریایی با یک لیست 9 نفره و چند مصدوم به مصاف تیم یک دست ، منظم و هماهنگ کاوه رفت که ترابی را به عنوان مربی به خدمت گرفته است .

این دیدار برای هر دو تیم اهمیت ویژه ای داشت ، چرا که تیم پیروزی با اختلاف 24 گل کاوه این تیم را در مکان سوم قرار می داد و در مقابل قصد داشت  برای ورود به مرحله حذفی با پیروزی پشت سر بگذارد .

این دیدار با تلاش کاوه و بخت به ثمر نشستن شوتهای منطقه ای و البته برتری کاوه ای ها همراه بود و بازی احساسی در کوارتر اول ملوانان موجب شد تا این دیدار در کوارتر اول با برتری 5  بر 21 کاوه رودسر همراه بود .

کوارتر دوم ملوانان با تغییر سبک بازی ، نتیجه بازی را به نفع خودشان ثبت کردند و کوارتر دوم با برتری 22 بر 13همراه بود .  

کوارتر سوم و چهارم با برتری نسبی هردو تیم همراه بود و کاوه رودسر سعی در تثبیت نتیجه کرد .  کوارتر سوم با برتری 7 بر 13 کاوه همراه بود و کوارتر چهارم هر چند ملوانان تیم برتر میدان بودند و با برتری 15 بر9 ملوانان همراه بود ، اما در نهایت این دیدار پس از 4 کوارتر تلاش دو تیم با برتری 56 بر49 کاوه رودسر بود .

ابراهیم گل آرا ناظر این دیدار با کمکهای اصغر قاسمیان سرداور ، سیامک نصرا.. زاده و شاهین مومن نژاد داور اول و دوم این دیدار را قضاوت کردند .

هرچند ملوان بازی آخر خود را با شکست پشت سر گذاشت اما به جمع 4 تیم پایانی پیوست و به مقام سوم ماقبل دور حذفی دست یافت . تا این مرحله تیمهای گلبند رشت ، درفک رشت ، ملوان نیروی دریایی بندرانزلی  و کاوه رودسر اول تا چهارم هستند .

طبق اعلام آقای ابراهیم گل آرا ریس کمیته مسابقات شنبه 28 مرداد زمان بندی و جدول مرحله پایانی و دور حذفی انجام خواه شد . (ر-139)  

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna