شنبه 1 اردیبهشت 1403

 

اصغرکاردوست ملی پوش شایسته گیلانی بسکتبال،همیشه دوست داشتم فرصتی برای خدمت به بسکتبال گیلان داشته باشم که دوباره میسرشد

سرویس ورزشی موج برنا – بسکتبال با توجه به دقت ، سرعت عمل در تصمیم گیری نیازمند تمرینات منظم و مداوم است ، حرکات و قوانین در حالت رشد و ارتقاست و البته خارج از ذهن نیست که بگویم بعضی حرکات شخصی است و می توان ثبت و قابل استناد و استفاده باشد .

هیت بسکتبال استان گیلان در راستای ارتقا دانش فنی مربیان ، داوران و بازیکنان سعی دارد با برگزاری نشستهای تخصصی و کلینیک های تخصصی مثل کلینیکهای  توجیهی و ارتقا مربیان و داوران سعی دارد در بازآموزی و ترویج آموزش بکوشد .

از همین رو و طی فراخوانی از بازیکنان علاقمند خصوصا در پست  4و5 و متولدین 11/10/1379 به بالا و قد185 سانتی متر در خواست شده تا با ارایه معرفی نامه به سالن شش هزار نفره شهدای رشت مراجعه کنند تا از این کلینیک بهره مند شوند.

اصغر کاردوست بازیکن خوش اخلاق و خوش تکنیک بسکتبال گیلان تا کنون در چندین مرحله با برگزاری چنین کلنیکهایی در همراهی و تبادل دانسته ها خود پیش قدم بوده است . اصغر کاردوست در خیریه های استانی ، حضور نمادین و بازی در تیمهای استانی خاطره ای خوب به جا گذاشته است .

شایان ذکر است اصغر کاردوست اهدا کننده مستمر خون است و در9 مرداد روز ملی اهدا خون از سوی انتقال خون استان گیلان به عنوان سفی انتقال خون استان گیلان معرفی شده است . (ر-136)

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna