پنج شنبه 30 فروردین 1403

خزر رودسر تا آخرین لحظه برای بقا در جمع چهار تیم پایانی جنگید و مقابل صدر نشین لیگ گلبند رشت تا پایان به شایستگی ایستاد

سرویس ورزشی موج برنا – رقابتهای بسکتبال قهرمانی مردان استان گیلان جام استاد هادی آمیغ در هفته پایانی در حال پیگیری است و عصر امروز سه شنبه 24 مرداد و از ساعت 17 تیم شاهین خزررودسرمیزبان گلبند رشت بود .

شاهین خزر رودسر که از بازیکنان خوش تکنیک و سخت کوشی بهره می برد به مصاف گلبندی رفت که مدافع و مدعی قهرمانی است و از بازیکنان ساعی و پرتلاشی بهره می برد که که شهریار کریمی ، مربی تیم ملی نوجوانان جمهوری اسلامی ایران را در روی نیمکت دارد .

این دیدار که از ابتدا با تلاش دو تیم آغاز شده بود در کوارتر اول پایاپای دنبال شد اما از کوارتر دوم ، تیم گلبند بازی رابدست گرفت و برتری را به طور نسبی از آن خود کرد ، بازیکنان سخت کوش و ساعی شاهین خزر تا انتهای دیدار پایاپای حریف خود پیش رفت اما این دیدار در نهایت چهار کوارتر تلاش دو تیم با برتری 59 بر47 گلبند رشت به پایان رسید .    

آقایان حسین شاکری ناظر این دیدار و ابراهیم گل آرا نماینده هیت با کمک سیدرضا مقیمی سرداور ، محمد شمالی و مرتضی عابد محزون داور اول و دوم این دیدار قضاوت این بازی را برعهده داشتند .

این رقابتها عصر فردا چهارشنبه 25 مرداد در سالن شهید انصاری بندر انزلی میزبان کاوه رودسر خواهد بود .

ابراهیم گل آرا ریس کمیته مسابقات هیت بسکتبال استان گیلان اعلام کرد : با پایان گرفتن دیدارهای این هفته  و فردا قرعه کشی و جدول 4 تیم مرحله دور حذفی روز شنبه 28 مرداد برگزار خواهد شد.(ر-132)

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna