شنبه 1 اردیبهشت 1403

 سرویس ورزشی موج برنا – عصر امروز سه شنبه 24 مرداد دکتر رفیعی از پیگیری حضور ملوان نیروی دریایی بندر انزلی در لیگ دسته اول باشگاههای کشور خبرداد . وی در ادامه افزود در حال رایزنی و جذب اسپانسر برای این تیم هستیم و امیدوارم با تعامل و پیگیری هیت بسکتبال استان گیلان و شهرستان بندر انزلی و به خصوص باشگاه ملوان این امر محقق شود .

وی در ادامه افزود : مذاکراتی در حال پیگیری است و امروز و فردا نشستهایی انجام خواهد شد .


دکتر رفیعی از دعوت تربیت بدنی ملوان جهت حضور و دیدار از ظرفیتهای باشگاه ملوان و شهرستان بندرانزلی خبرداد و افزود :

به دعوت باشگاه ملوان پنجشنبه به این شهر سفر کردیم و ضمن بازدید از ظرفیتهای سالن ، ترابری و ترانسفورت ، مذاکراتی جهت حضور این باشگاه در لیگ دسته اول باشگاههای کشور انجام شد .

پس از بازدید از سالنهای تمرین و مسابقه در سطح شهرستان بندرانزلی و اداره تربیت بدنی نیروی دریایی بندرانزلی ، نشستی در اداره تربیت بدنی نیروی دریایی با حضور دکتر رفیعی سرپرست هیت بسکتبال استان گیلان ، حمید گیل زاد عضو هیت ریسه هیت بسکتبال بندرانزلی وپیشکسوت بسکتبال ، گیلان نژاد ریس هیت بسکتبال بندرانزلی ، محمدعلی رضازاده دبیر هیت بسکتبال بندر انزلی مربی تیمهای بسکتبال ملوان و به میزبانی ناخدا عیسی زاده ریس تربیت بدنی ناوگان شمال کشور برگزار شد .

در طی جلسه برگزار شده آقای گیلان نژاد در خصوص فعالیتهای بسکتبال بندرانزلی و تیمها و باشگاههای در حال تمرین ارایه داد .

در ادامه رضازاده مربی تیمهای ملوان با ابراز علاقمندی از سالها همکاری با باشگاه ملوان به دلیل رسالت فرهنگی،ورزشی گفت :

این باشگاه به غیر از جذب جوانان علاقمند ، مستعد و متعهد سعی دارد از ظرفیتهای شهری و پتانسیل موجود استفاده کند و در حد توان از این ظرفیتها و معرفی به مدارج بالاتر تمام تلاش خود را انجام می دهد

وی در ادامه افزود : مفتخرم اعلام کنم بسیاری از بازیکنان ، داوران و مربیان با حمایت این باشگاه خدمت مقدس سربازی را در این باشگاه سپری می کند .

 

در ادامه این جلسه در خصوص حضور این باشگاه در لیگ دسته اول باشگاههای کشور بحث و گفت و گوی شد و ناخدا عیسی زاده در خصوص نوع همکاری و نحوه کمک به اعزام تیم مطالبی را عنوان کرد و با بیان حمایت در خصوص تامین بخشهایی از هزینه ها ، جذب سرباز بازیکن و تامین بخشی از امکانات سخت افزاری مطالبی را عنوان کرد و یادآور شد :

همکاری و تایید تامین هزینه با موافقت فرماندهی و تبربیت بدنی نیرو در تهران میسر خواهد شد که مکاتبات انجام خواهد شد .


 دکتر رفیعی سرپرست هیت بسکتبال گیلان با قدردانی از حمایت از نسل جوان و فراهم نمودن بسترهای پشتوانه سازی در این رشته آکادمیک افزود :

با توجه به اینکه این باشگاه می تواند در بسیاری از زمینه های حضور نماینده در لیگ دسته یک باشگاههای کشور حمایت کند ، تصمیم داریم با حمایت در جذب حامی مالی شاهد حضور ملوان در لیگ دسته اول باشگاههای کشور باشیم .

دکتر رفیعی گفت : ملوان نماینده استان گیلان خواهد بود و برای حضور در لیگ از حمایت هیت بسکتبال استان گیلان ، هیت بندر انزلی برخوردار خواهد بود و برای جذب حامی مالی مذاکراتی شده است و همه با هم از این مهم برخوردار خواهیم شد .

وی در پایان گفت : امیدوارم ملوان برای هر چه قدرتمند تر ظاهر شدن می بایست از ظرفیتهای مربیان ، آنالیزور و بازیکنان استان استفاده نماید .(ر-133)

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna