چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

.سرویس ورزشی موج برنا – رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاههای کشور در هفته دوم این رقابتها امروز دوشنبه 23 مرداد ماه از ساعت 17:30 با برگزازی 9 دیدار آغاز شد و ملوان هم از ساعت 18 امروز در ورزشگاه انقلاب کرج با حضور 500 هوادار به مصاف میزبان خود اکسین البرز رفت .  

چند صحنه مشکوک به پنالتی به نفع تیم ملوان رخ داد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت که با اعتراض ملوانی ها همراه شد .

در بازی امروز چه گذشت :

بازی در دقایق اول بازی با محک دو تیم آغاز شد و هر دو تیم با احتیاط به مصاف هم رفتند و در دقیق 20 اکسین صاحب یک کرنر شد . ارسال کرنر اکسینی ها با ضربه سر علیرضا محمودی دفاع ملوان وارد دروازه ملوان شد .

در دقیقه ۲۲شوت مهیار زحمتکش از کنار دروازه اکسین به اوت رفت .در ادامه و در دقیقه ۴۹سانتر علیرضا محمودی با ضربه سر مهیار نوری همراه شد که با فاصله کم از کنار دروازه به اوت رفت .

در دقیقه ۸۶سانتر پوریا غلامی به حیدریه رسید که حیدریه به مقانلو رساند که ضربه وی به اوت رفت. در دقیقه ۱+۹۰ سانتر پژمان با ضربه سر مقانلو همراه شد که دفاع اجازه گل شدن این توپ را نداد. در دقیقه ۴+۹۰ شوت بابک مرادی از کنار دروازه اکسین به اوت رفت .در دقیقه ۹+۹۰ پاس در عمق پوریا غلامی به مرادی رسید که وی با حرکت در عرض و پشت شش قدم حریف اقدام به شوت زنی کرد که دروازبان این موقعیت خوب را دفع کرد. در نهایت این دیدار با گل دقیقه 20 اکسین البرز با نتیجه یک برصفر به پایان رسید و ملوان با 3 امتیاز هفته اول در مکان نهم جدول قرار دارد .

قضاوت این دیدار را سعید رحیمی مقدم به همراهی ایوب غلامزاده، امیر مبشر، داور چهارم مهدی جبرئیلی داوران این دیدار خواهند بود.

ملوان در هفته سوم یکشنبه 5 شهریور در استادیوم تختی بندر انزلی میزبان بادران تهران خواهد . بادران تهران با برگزاری 2 دیدار و شش امتیاز در مکان سوم جدول قرار دارد .

 

دکتر احمد دنیامالی رییس هیات مدیره باشگاه ملوان و دکتر مهران نصیری سرپرست مدیر عاملی باشگاه ملوان در استادیوم حضور پیدا کردند و در بین دو نیمه در رختکن ملوان حضور یافتند .

ترکیب ملوان مقابل اکسین البرز :

حجت صدقی – مهیار نوری( ۵۷- عرفان پور افراز ) – علیرضا محمودی ( ۸۰- وحید حیدریه) – مهدی کربلایی – پژمان نوری – شهریار مقانلو – بابک مرادی – پوریا غلامی – مهیار زحمتکش – امین جهان کهن( ۵۷- سینا دست نشان ) – ایمان باصفا

سرمربی: نادر دست نشان

 

ترکیب تیم اکسین البرز مقابل ملوان:

سجاد بیرانوند – محسن ایران نژاد – هادی شکوری – پویا سیف پناهی – میثم آقابابایی – مجید خمیس – مهدی حسینی – یاسر وکیلی – حافظ یعقوبی – آرمان رمضانی و مربی : علی لطیفی

با نتایج کسب شده در هفته اول مسابقات لیگ دسته اول ملوان با ۳ امتیاز در رده دوم جدول لیگ آزادگان به طور مشترک با تیم های مس کرمان و بادران تهران ایستاد .

ملوان هفته آینده در بازی سوم خود در لیگ آزادگان یکشنبه ۵ شهریور به مصاف تیم بادران در ورزشگاه تختی بندرانزلی خواهند رفت.(ر-127)

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna