پنج شنبه 9 فروردین 1403

 

دکتر رفیعی سرپرست هیت بسکتبال استان گیلان در چهارمین سفر خود و درراس هیئتی روز دوشنبه ۱۶ مرداد به تالش سفر کرد .

سرویس ورزشی موج برنا - از ابتدا به کار دکتر رفیعی و قبول هدایت سکان هیت بسکتبال استان گیلان با بر گزاری نشستهای متعدد و تشکیل کارگروهها از بدنه و فعالین بسکتبال سعی در رشد این رشته آکادمیک دارد . در همین راستا و برای ایجاد انگیزه و فعال تر نمودن رشته بسکتبال و برای شناخت نقاط ضعف و قوت به شهرهای مختلف سفر کرده است .

دکتر رفیعی که در برنامه کاری خود و با شناخت ظرفیتها ، هفته ای یکبار از عملکرد هیت رشت هم بازدید بعمل می آورد و به باشگاهها و تیمهای فعال سرکشی می کند ، در سفرهای بین  شهری خود جانب عدالت را رعایت می کند و شرق و غرب گیلان با یک آمار منطقی در نظر می گیرد ، پس از بندرانزلی، لاهیجان ،رودسر در چهارمین ایستگاه نوبت به تالش رسید تا پاسخ تلاش و هیجان و جوش و خروش جامعه بسکتبال فعال و علاقمند این شهر را داده باشد .

دکتر رفیعی پس از اتمام این سفر و ابراز خرسندی از علاقمندی به بسکتبال در این شهر گفت :

امروز شور و هیجان بسكتبالي را در بين مردم ومسئولين این شهر به وضوح دیدم و می توانم به جرات بگویم اينده بسكتبال تالش بسيار موفق است .

 در این روز رفیعی رئیس هیئت بسکتبال استان گیلان،بامهدوی فرماندارو سیدمحمدی معاون فرماندار تالش ، و حجت الاسلام انصاری امام جمعه بسكتبالي تالش ، حمدالله پور رئیس اداره ورزش و جوانان تالش، اخلاقی رئیس  و گنجی دبیر هیئت بسکتبال تالش ديدار داشتند

سرپرست هیت بسکتبال در ادامه افزود :

توافقات زیادی صورت گرفته است و خورسندم اعلام کنم ظرفیتهای سالنی و میزبانی در این شهر وجود دارد و قرار شد تالش میزبان یکی از ردهای سنی منطقه ای و کشوری باشد .

رفیعی در ادامه افزود : علاقمندی به ورزش خصوصا بسکتبال در این شهر موج می زند و طی بازدید و‌جلساتی که از ۹ صبح امروز داشتیم از ظرفیتهای سخت افزاری و نرم افزاری این شهر بازدید کردیم و باید گفت در سطح مطلوبی قرار دارد .

دکتر محمد رفیعی در ادامه گفت : در خصوص تیم داری هم صحبتهایی شده و امیدواریم شاهد حضور دوباره تالش در رده های سنی مختلف باشیم ، تالش پیشنه بسکتبالی خوبی دارد و در حال حاضر در رده هایی سنی مینی تا پیشکسوتان در حال تمرین هستند .

 

بزودی یک سایت  ایده آل بسکتبال در تالش افتتاح می شود .

 

وی با ابراز خرسندی از افتتاح غریب الوقوع یک سایت بسکتبال خیابانی در تالش گفت :

در تمام جلساتی که با مسئولان شهری تاکنون داشته ایم  یادآور شده ام که بسکتبال باید در تمام پارکها و محلات و در دسترس مردم باشد و امروز خورسندم اعلام کنم  یک کار گروهی با مشارکت فرمانداری ، شهرداری ، اداره ورزش و جوانان تالش و هیت بسکتبال این شهرستان صورت گرفت و شهرداری و فرمانداری تالش در خصوص اهدا زمین اعلام آمادگی کردند و حلقه های آن هم با قول مساعد فرماندار محترم تالش تهيه وراه اندازي خواهد شد و انشاا... در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید .

دکتر رفیعی و همراهانش ساعت ۱۳ روزدوشنبه ۱۶ مرداد تالش را با خرسندی از ثبت دوشنبه بسکتبالی در تالش ترک کردند . ( ر-۸۸)

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna