سه شنبه 29 اسفند 1402

یاداشت روزسر دبیر -  نام مردان خوب خدا جاودانه خواهد شد ، مردان نیک خدا که هر قدم را با نیت رضای او برمی دارند ، مردان نیک خدا که خدمت به همنوعان خود را در هر لباسی بر خود واجب می دانند ، از پوشیدن لباس رزم و دفاع از مرز و ناموس تا دفاع از حقوق حقه مردم و دفاع از حقوق و رسیدن به عدالت نشان از منش و خط مشی تکلیف شده و نوشته شده مردان خداست .

مرحوم جابر کوچکی نژاد ، جاودانه خواهد ماند با آنچه که در راه کمک به ملت خود داشت و گام آخر با اهدا عضو ضمن نجات جان بیماران نیازمند تا همیشه در یادها خواهد ماند .

امروز در سوگ مردی خواهیم نشست که در طول عمرش همه افتخار تلاش برای اعتلا نام ایران و ایرانی را صادقانه برداشت و از دفاع و افتخار رزمنده بودن در 8 سال دفاع مقدس آغاز شد و پس از جنگ تحمیلی و سنگر علم و دانش از هیچ کوشش فروگذار نکرد .

مرحوم ))جابر کوچکی نژاد((جانباز 35 درصد جنگ تحمیلی بوده و همچنین ریاست هیات کوهنوردی گیلان، مشاور حقوقی قوه قضائیه و چند دوره نامزدی در انتخابات شورا را در سوابق کاری خود دارد .

مدیریت پایگاه خبری موج برنا و گروه تحریه رحلت جانباز هشت سال دفاع مقدس را تسلیت می گوید . (ر-87)

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna