سه شنبه 29 اسفند 1402

سرویس اجتماعی موج برنا – ((جابر کوچکی نژاد)) جانباز 35 درصد جنگ تحمیلی  و برادر جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در بیمارستان پورسینا رشت در گذشت .

مرحوم (( جابر کوچکی نژاد)) پنج شنبه 12 مرداد  به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان پورسینای رشت بستری شده بود و امروز با اعلام نظر پزشکان مرگ مغزی وی تایید شد.

مرحوم ((جابرکوچکی نژاد))   عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان گیلان و وکیل پایه یک دادگستری ریس اسبق هیت کوهنوردی استان گیلان  ، مشاور حقوقی قوه قضائیه و چند دوره نامزدی در انتخابات شورا  را در کارنامه زندگی پر بار خودر دارد ، که  در سن 51 سالگی در بیمارستان پورسینای رشت در گذشت.

 

مرحوم ((جابر کوچکی نژاد ))همدلی و ایثار تا آخرین روز از حیات دنیوی را با اهدا عضو به نمایش گذاشت و با این کار نام خود را جاودانه ساخت .

مراسم تشییع و خاک‌سپاری پیکر آن مرحوم پس از اهدای عضو در زادگاهش روستای ارم‌سادات از توابع دهستان ضیابر برگزار می‌گردد؛ تاریخ و زمان مراسم خاک‌سپاری و تشییع پس از اعلام نظر خانواده متعاقبا به اطلاع خواهد رسید.

 

 پایگاه خبری موج برنا ، با ابراز تاسف ، این مصیبت وارده را به جبار کوچکی نژاد، نماینده محترم مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و خانواده ایشان تسلیت عرض می نماید و برای آن مرحوم علو درجات ، رحمت و مغفرت و برای خانواده محترم صبر و بردباری از خداوند منان آرزو مند است . روحش شاد .( ر-82)

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna