سه شنبه 29 اسفند 1402

 

.

سرویس اجتماعی،فرهنگی موج برنا – طبق فرموده مقام معظم رهبری در خصوص نماز (نماز تسلّابخش و آرامشگر دلهاى مضطرب و خسته و به ستوه آمده، و مایه‏ى صفاى باطن و روشنى روان است.) باید نگاه ویژه ای در خصوص اقامه نماز در ادارات و البته زندانهای کشور صورت گیرد از این رو اداراه اقدامات تامینی و تربیتی زندانهای گیلان در راستای توسعه فریضه نماز در بین همکاران و مددجویان خود برنامه های ویژه ای دارد ودر همین راستا با برگزاری سمینارها ، نشستها و همایشها در توسعه این امر می کوشد ، از این روز شنبه 14 مرداد نشستی با محوریت نماز برگزار گردید .

شکوری رئیس آموزش ستاد اقامه نمازادارات کل کشور در معیت حجت الاسلام والمسلیمین حجازی رئیس ستاد اقامه نماز و مشاور استاندرار،  نشستی در دفتر رییس زندان ضیابر برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اقدامات تامینی و تربیتی زندانهای گیلان  ، عباسی رئیس زندان ضیابر  ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولین ،گزارشی کاملی از عملکردهای شورای  ستاد اقامه نماز زندان ضیابر در جهت نهادینه سازی فرهنگ نماز خوانی در بین زندانیان ،خانواده زندانیان ، کارکنان و سربازان وظیفه ارائه نمود.

 

رئیس زندان ضیابر همچنین توجه مسئولین کشوری و استانی به امر نماز خوانی و آموزش آموزه های اسلامی در جهت تقویت باورهای دینی را امری مهم وتاثیر گذار در کاهش جرائم و سلامت یک جامعه عنوان کرد .

 

شکوری رئیس آموزش ستاد اقامه نماز ادارات کل کشور نیز اظهارداشت :الحمدالله در زندان ضیابرشاهد زندانبانی اسلامی و رعایت حقوق اسلامی وشرعی زندانیان وخانواده های آنها هستیم و این امرحاصل که تلاش  مدیریت زندان وهمکاران فرهنگی و تربیتی زندان می باشد به روشنی احساس می گردد .

 

حجت الاسلام والمسلمین حجازی هم ابراز داشت : فعالیت شورای ستاد اقامه نماز در زندانهای استان گیلان  و به ویژه زندان ضیابر قابل تحسین است.

وی با اشاره به فواید نماز جماعت در زندگی فردی ،خانوادگی واجتماعی اذغان داشت : نماز وسیله  دوری از گناهان و رسیدن به سعادت ابدی است که انشاا… با عمل به این دستور الهی و توسل به اهل بیت (ع)  از معصیتها به دور وبه سعادت ابدی دست خواهیم یافت . (ر-82)

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna