چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

سرویس اجتماعی موج برنا - توجه و نگاه ویژه ارگانها و نهادهای می تواند در سلامت روحی و جسمی و البته بالا بردن کیفت کاری آنها موثر باشد . از این رو در بسیاری از ادارات بصورت ادواری مسابقات مختلفی برگزار می شود  از این رو اداره اقدامات تامینی و تربیتی زندانهای گیلان به جهت همسویی با ساماندهی ورزش اولین دوره مسابقات شنا آزاد را در بندر انزلی برگزار کرد .

به گزارش روابط عمومی اقدامات تامینی و تربیتی زندانهای گیلان در راستای برنامه های مدون فرهنگی ورزشی سال ۹۶ و جهت ترغیب و تشویق کارکنان به امر ورزش، اولین دوره مسابقات شنای آزاد کارکنان به مناسبت هفته کرامت به میزبانی زندان انزلی برگزار گردید.

این مسابقات با مشارکت ۳۱ورزشکار  از پرسنل در غالب ۱۰ تیم و در ۳ رده سنی زیر ۴۰ سال- ۴۰ تا ۵۰ سال و بالای ۵۰ سال برگزارشد . در پایان این دوره از رقابتها  تیمهای زندان انزلی- زندان مرکزی رشت و زندان ضیابر  به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

در حاشیه این مسابقات حسینی مدیر کل زندانهای استان گیلان ، از قهرمانی ریس اداره ورزش و جوانان انزلی ،ریاست هیات شنای شهرستان و تعدادی از قهرمانان ملی حضور داشتند تشکر نمود و همچنین  ازحمات علی نژاد رییس زندان انزلی و همکاران این شهرستان تقدیر بعمل اورد و گفت:  تمام تلاش های ما بر این است تا با بهره گیری از تمامی ظرفیت های اداری و استانی در جهت تقویت برنامه های ورزشی زندانها استفاده نموده و ورزش را در بین کارکنان نهادینه کنیم تا بدین وسیله رضایت مندی شغلی بیشتری ایجاد نماییم.

 

در پایان مراسم  ، نیری املشی مسئول تربیت بدنی زندانهای گیلان ضمن تقدیر از حمایت قهرمانی ریس اداره ورزش و جوانان انزلی، از برگزاری مسابقات والیبال انتخابی کارکنان خبر داد و گفت: در تلاشیم تا با هماهنگی های لازم ،شهر انزلی را بعنوان میزبان سیزدهمین دوره مسابقات والیبال کارکنان زندانهای کشور در دی ماه معرفی نماییم. (ر-81)

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna