پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

موج برنا سرویس ورزشی _ در سومین روز از دور دوم رقابتهای نوجوان دختر کشورتیم نوجوانان دختر گیلان به سومین پیروزی ارزشمند خود دست یافتند تا با کسب سومین پیروزی به عنوان قهرمان گروه و تیم اول به دور بعد صعود کنند و در مرحله یک چهارم پایانی با حریفان خود به میدان خواهد رفت .

رقابتهای روز پایانی که از ساعت 9 صبح امروز جمعه 13 مرداد در سالن شش هزار نفره شهدای رشت برگزار شد سه دیدار انجام شد . در دیدارهای امروز ابتدا خوزستان به مصاف گیلان در آخرین دیدار خود به مصاف گلستان رفت و با شایستگی به برتری 50 بر14 دست یافت . در دومین دیدار خوزستان به دیدار کرمانشاه رفت و علی رغم تلاش کرمانشاه ، خوزستان دردقایق پایانی با نتیجه 67 بر 63 به پیروزی دست یافت .

بدین ترتیب تیم شایسته گیلان با کسب سه پیروزی متوالی مقابل خوزستان ، کرمانشاه و گلستان و کسب قهرمانی در این گروه و صدر نشینی در این گروه به دور بعد صعود کرد . تیم خوزستان هم با قبول يك شكست مقابل گيلان، به مرحله يك چهارم نهايى مسابقات قهرمانى كشور راه يافتند.

 مرحله دوم مسابقات قهرمانى نوجوانان بانوان کشور در گروه b2  روز هاى 12 و ١٣ مرداد ماه به ميزبانى گيلان و در سالن شش هزار نفره شهداى رشت برگزار شد

 خانم فرانك قباديان سرپرست فنى اين رقابت ها بودند و خانم ها پريسا يعقوبى ،مهسا مختارى و سميرا صبح خيز از گيلان ، شمين كر از گلستان ،شيوا درسازان از كرمانشاه و سميه آب برين از خوزستان قضاوت اين مرحله از مسابقات را بر عهده داشتند .

یادآور می شود خانمها مریم باقری و شادی عادلی مربیان تیم گیلان بودند و با دوازده بازیکن نوجوان گیلانی خانمها  تارا هدايتى، صدف قلى زاده،غزل حسن پور،فاطمه نظامى پور،ديانا دوستدار،ثنا موسوى از رشت،ماندانا حقيقى از انزلى،بيتا جعفرى ازلاهيجان ، سودا شيدايى ،مليكا شادمان،نرجس چراغى و سبا يوسفى آزاد از صومعه سرا افتخار آفرینان این دوره از مسابقات بودند .

لازم به ذکر است حضور پيشكسوتان ،نائب رئيس و مسئولين كميته هاى هيئت بسكتبال استان گيلان،همچنين خانواده هاى بازيكنان و دوستداران بسکتبال  گيلان زمين در سالن برگزارى مسابقات ، باعث دلگرمى و سرافرازى تيم نوجوانان گيلان شد .(ر-74)

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna