جمعه 31 فروردین 1403

سرویس فرهنگی موج برنا – زهرا بدن آرا در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی که امروز در بندرانزلی برگزار شد، با بیان اینکه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از فروردین ماه امسال فعالیت خود را آغاز کرد و در 20 تیر به کار خود پایان داد، وی در ادامه افزود : این جشنواره نسبت به دوره قبل رشد 15 درصدی داشته است.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان از شرکت 22 هزار و 150 گیلانی در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد و گفت: این جشنواره نسبت به دوره ششم رشد 15 درصدی داشته است.

شش عنوان کتاب برای سه گروه سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال برگزار شد، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان با اعلام این خبر افزود : این جشنواره بصورت مکتوب و آنلاین و در دو بخش فردی و خانوادگی برگزار شد.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان در ادامه افزود :22 هزار و150 گیلانی در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی خبر شرکت داشتند و سه هزار و 400 نفر در بخش خانوادگی،3300 نوجوان و 3200 کودک در این جشنواره شرکت کردند.

بدن آرا با اشاره به اینکه دو کتاب بانوی ملکوت و شاهچراغ بدلیل تقارن میلاد حضرت معصومه و حضرت شاهچراغ با دهه کرامت به این جشنواره افزوده شد، وی در ادامه گفت : اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، حمایت از نویسندگان و پدیدآورندگان این آثار و ترویج سبک زندگی مطالعه محور از اهداف برگزاری این جشنواره است.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان با بیان اینکه جامعه ما اثریافته از آموزه های قرآنی و تعالیم اهل بیت (ع) است، اضافه کرد: روانشناسی امروز نیز سعی دارد زندگی بهتر را برای مردم رقم بزند که تحت عنوان مهارتهای زندگی محقق می شود.

وی با تاکید بر اینکه مهارتهای زندگی باید از طریق یاددادن ارزش ها، باورها و تعالیم ملی مذهبی آموزش داده شود، گفت: بحران هویت، گسست و تضاد بین نسل ها، فاصله گرفتن اعضای خانواده از یکدیگر، و تاثیر سوء فضای مجازی بر فرزندان از مواردی است که نیازمند فعالیت های فرهنگی است.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna