جمعه 10 فروردین 1403

سرویس ورزشی  موج برنا - علی نظر‌محمدی در کنفرانس خبری پس از دیدار سپیدرود رشت در برابر سیاه‌جامگان مشهد اظهار داشت: نسبت به بازی گذشته در برابر نفت تهران بازی قابل قبولی را ارائه دادیم.

وی افزود : در نیمه دوم بازی کاملا هجومی را ارائه کردیم و مستحق پیروزی بودیم، گفت: در نیمه دوم بازی موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم.

وی با بیان اینکه در نیمه دوم بازی کاملا هجومی را ارائه کردیم و مستحق پیروزی بودیم، بیان کرد: در نیمه دوم بازی موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم.

سرمربی تیم سپیدرود با اشاره به اینکه اگر شانس با ما یار بود می‌توانستیم برنده این بازی شویم، گفت: در این بازی بر روی دو غافلگیری گل‌هایی را دریافت کردیم که گل دوم سیاه‌جامگان گل بسیار زیبایی بود.

نگاه سپید نظر محمدی ، وی گفت :  از بازی بازیکنان خود راضی هستم، خاطرنشان کرد: با تمام فشارهایی که بر روی دروازه حریف آوردیم‌ منطقی‌ترین حالت باخت ما در این بازی نبود.

نگاه سپید نظر محمدی :وی با بیان اینکه مسئولیت شکست در این دیدار را بر عهده می‌گیرم عنوان داشت: همه بازیکنان سپیدرود در این بازی بهترین عملکرد را زا خود به نمایش گذاشتند.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با بیان اینکه به زمان نیاز داریم و بازی به بازی بهتر خواهیم شد و به زمان برای رسیدن به ایده آل نیاز داریم گفت :در هفته‌های اول بازیکنان ما کمی با اشتباه ظاهر شدند اما سپیدرود واقعی را از هفته هفتم خواهید دید.

 

نظرمحمدی با بیان اینکه تیمی همانند تراکتورسازی با سابقه درخشان در لیگ قهرمانان آسیا نتایج قابل قبولی نگرفته است، گفت: باید قبول کنیم که بضاعت مالی ما برای جذب بازیکنان محدود بود.

 

وی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته یکی از ارکان موفقیت تیم سپیدرود تماشاگران بودند، اظهار داشت: در این بازی به دلیل تبلیغات و بازسازی سکوهای روبه‌روی ورزشگاه نتوانستیم یکی از ارکان موفقیت خودمان را در اختیار داشته باشیم که مسئولین باید پاسخگو باشند.

سرمربی تیم سپیدرود با بیان اینکه پس از دریافت گل اول بازیکنان این تیم تمرکز خود را از دست دادند، افزود: پس از دریافت گل دوم بازیکنان سپیدرود توانستند بازی را در اختیار بگیرند و به یک گل دست یابند.

نظرمحمدی با بیان اینکه گل دوم را در شرایطی دریافت کردیم که بر روی دروازه حریف در حال ایجاد موقعیت بودیم، گفت: در بدبینانه‌ترین حالت باید بازی را ۳ بر ۲ می بردیم.

وی با اشاره به اینکه برای بقا در لیگ برتر می‌جنگیم، بیان کرد: مدیریت باشگاه باید سیاستی را در پیش بگیرد که فشارهای ناشی از صعود مقتدرانه به لیگ برتر از روی تیم برداشته شود.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد مدعی است، تیمش در مصاف با سپیدرود تیم برتر میدان بود.

زیباترین بخش صحبت سرمربی غیر قابل پیش بینی سیاه جامگان تبریک میلاد امام رضا (ع) بود وی در این خصوص گفت :

جا دارد این شب عزیز را به مردم ایران تبریک بگویم. امروز امام رضا (ع) به ما کمک کرد.

اما در مقابل نگاه نا مناسب میثاقیان در قبال آمار و ارقام و نادیده گرفتن زحمات وتلاش بازکنان سپیدرود گفت :

به آمار و ارقام کاری ندارم. ما تیم برتر و بهتری بودیم و توانستیم حریف را شکست دهیم.

منطقی به نظر می رسد که بگویم جذابیت فوتبال و ورزش غیر قابل پیش بینی بودن نتیجه است ، هرچند اکبرمیثاقیان و بازیکنانش   

با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی رسید اما شایسته بود منطق زحمات بازیکنان دونده  و پر تلاش سپید رود را نا دیده نمی گرفت .

اکبر میثاقیان در ادامه افزود: ما هم تیم خوبی هستیم و جوانان خوبی داریم و توانستیم فوتبال خوبی بازی کنیم. تیم سپیدرود روی ضربات ایستگاهی و توپ‌های بلند بهتر از ما بود و از بازیکنانم بابت این برد تشکر می‌کنم. ما با این برد مغرور نمی‌شویم و باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم.

سرمربی تیم سیاه‌جامگان همچنین تصریح کرد: از مسئولان ورزشگاه عضدی هم تشکر می‌کنم که این ورزشگاه را برای بازی آماده کردند. ما تا دیروز نمی‌دانستیم که وضعیت ورزشگاه چطور خواهد شد.

نگاه پایانی به گفته های میثاقیان هم در نوع خودش جالب است ، وی گفت : من با بازیکنانم هم دعوا کردم که چرا موقعیت‌ها را تبدیل به گل نمی‌کنند. به طور کلی سپیدرود هم در این بازی می‌توانست پیروز شود،‌ چون آنها هم موقعیت داشتند، اما اگر از نظر تاکتیکی به بازی نگاه کنیم ما هفت هشت موقعیت گل داشتیم.باخت در این بازی به ما نزدیک بود، چون یک گل اصلاً فاصله مناسبی نیست. خوشبختانه در نیمه دوم گل دوم را هم زدیم و پیروز شدیم.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna