جمعه 7 اردیبهشت 1403

با شروع میلاد حضرت معصومه ( س ) و آغاز دهه کرامت جوش و خروش خاصی در ایران جوشیدن گرفته و هر کسی به نوعی در نظر دارد در این جشن بزرگ گامی بردارد و میهمان و میزبان این جشن بزرگ باشد ، آنانان که بضاعتی دارند دل به جاده می زنند و عزم خراسان می کنند و عده ای که در طی سالیان این آرزو را در دل نگاه داشته اند ، همچنان با هر آنچه دارند عید بزرگ را جشن می گیرند و بالاخره این روز رسید و ایران  اسلامی یکسره جشن است و گلباران شده است .

اما خداوند را شاکریم که هر چند نتوان به حرمش رسید اما دلهامان در حرم ملکوتی اوست و برای راز و نیاز با این امام مهربانی در جوار آرام و مهربان خواهرش دل می بندیم در کنار حرم خواهر امام (س) به راز و نیاز خواهیم پرداخت .

اما خبر می رسد که چند روزی است که راههای منتهی به مشهد پر ترافیک اما در جریان است و خراسانیها با تمام وجود پذیرای خیل عظیم علاقمندان است .

اما بشنوید از زبان رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان خراسان رضوی که اعلام کرد:

ترافیک در محورهای منتهی به مشهد روان است

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: ترافیک در محورهای منتهی به مشهد به ویژه در محور چناران- مشهد روان است.

ابوالفضل حسینی اظهار کرد: ترافیک در محورهای ورودی مشهد نسبت به روزهای قبل بیشتر است، اما به گونه‌ای نیست که تردد در این محورها دچار مشکل شود.

وی خاطرنشان کرد: تردد موتور سیکلت از امروز صبح در محور مشهد- نیشابور و مشهد- چناران ممنوع شده است و این محدودیت ترافیکی تا روز شنبه صبح ادامه دارد.

وی یادآور شد: احتمال اینکه تا ساعات پایانی امشب باتوجه به اینکه فردا میلاد امام رضا(ع) است ترافیک در محورهای چناران- مشهد، مشهد- باغچه و مشهد- نیشابور بیشتر شود وجود دارد. (ر-68)

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna