پنج شنبه 9 فروردین 1403

رحیم زاده موج برنا – چند روزی است که دامنه حرارت خورشید در عبور و مروری شهری و البته ساعات کار ادارات تغییرات ایجاد کرده ، خیلی از مسافرتها و تحرکات غیر ضروری شهری کاهش داشت ، اما یک رویداد ورزشی و البته اولین حضور در لیگ برتر سپیدرود موجب شده تا زمزمه ها برای حضور در بین 5000 هزار کرسی اعلام شد و البته نگرانی هواداران خونگرم و صمیمی و قسم خورده این تیم افزایش یافته ، نکته مهم و قابل تامل اینکه هواداران با نمایشی قابل تحسین عملا اثبات کرده بودند 15000 کرسی نمی تواند جوابگو حضور همه علاقمندان باشد ، به یاد داشته باشیم که در دیدارهای سال گذشته علی رغم ایستادن در راهروها و کنار توری ها همچنان گروه زیادی پشت درها منتظر حضور هر چند کوتاه در کنار تیم بوده اند .

نکته مهم اینکه دل دریایی هوادارانی که حضور در کنار تیم را در هیچ شرایطی فراموش نکردند ، حضور هوادارانی که در هر سقوط و سعود همدلی ، تعهد و تعصب در قبال لباس سپیدرود را به هر موقعیت ترجیح می دهند ، موجب خواهد شد تا با صبر و شکیبایی مثال زدن اینبار هم با این موقعیت همکاری کنند تا این همدلی موجب شود تا کادر فنی و بازیکنان بی ادعا و پر تلاش با اطمینان از آرامش هواداران با پیروزی این میدان را پشت سر بگذارند .

اما این همدلی موجب نخواهد شد تا شوق دیدار از نزدیک بازی خانگی از دست بدهند ، از این رو دغدغه علاقمندان تا فردا این خواهد بود :

نشستن برکرسی هواداری استادیوم و در بین پنج هزار نفر مسئله این است .

کلام آخر اینکه : به هر تقدیر این دیدار انجام خواهد شد و به تقدیر هواداران با حمایت خود ثابت خواهند کرد یار دوازدهم تیم خواهند بود ، اما در ابتدا راه هستیم و تلاش مضاعف مسئولان و مدیران باشگاه را می طلبد تا با رفع مشکلات تیم آرامش خاطر کادر فنی و بازیکنان را فراهم آورند و امید می رود با عنایت به رشد و ارتقا صنعتی و وجود سرمایه گذاران داخلی خارجی در منطقه شاهد رفع مشکلات معنوی و مادی باشگاه باشیم .

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna