شنبه 1 اردیبهشت 1403

موج برنا - روابط عمومی هیات عالی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در گیلان، در خصوص اعتراض به نتایج انتخابات شوراهای استان اطلاعیه ای صادر کرد.

در اطلاعیه هیات عالی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در گیلان که نسخه ای از آن روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است : معترضان به نتایج پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای استان ، دو روز پس از اعلام نتایج می توانند برای ارائه اعتراض در روستا به هیات های نظارت بخشداری و در شهرها به فرمانداری مراجعه کنند و هیات های نظارت موظفند ظرف مدت 15روز نسبت به بررسی پرونده ها ، اقدام و نتایج نهایی را اعلام کنند.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، جمعه گذشته برگزار شد.
یک میلیون و 889 هزار و 655 نفر در استان واجد شرایط رأی دادن در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بودند که از مجموع واجدین شرایط رأی دادن در انتخابات، 41 هزار و 66 نفر رأی اولی ها بودند.
همچنین 14 هزار و 665 نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستا با هم رقابت کردند که از این تعداد، یک هزار و 625 نفر در شهرها و 12 هزار و 989 نفر در روستاها بودند.
فرآیند رای گیری پنجمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر در آستارا، بندرانزلی، لاهیجان، لنگرود و تالش بصورت الکترونیکی انجام شد. مردم در هر کدام از این شهرها باید هفت عضو شورای اسلامی را انتخاب می کردند.
مردم در شهر رشت 11 عضو شورا و در 46 شهر دیگر نیز پنج عضو شورا را انتخاب کردند.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna