جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش پایگاه خبری موج برنا - الیاس حضرتی درباره اینکه احزاب و گروه‌ها در این مرحله از انتخابات که بررسی شکایت به رد صلاحیت نامزدها مطرح است چگونه می توانند به مُر قانون عمل کنند گفت: انتخابات بهترین دوران و بهار فعالیت های سیاسی است و به عنوان مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی محسوب می شود.

اوگفت: آنچه که ما را در بسیاری از موارد با نظام های کشورهای همسایه ممتاز می کند و حتی با نظام قبلی ممتاز کرده و تجلی مردمسالاری واقعی شده است، انتخابات است.
مدیر مسئول روزنامه اعتماد افزود: موضوع انتخابات از جهات مختلف برای نظام جمهوری اسلامی، نهادهای مقتدر، احزاب، مسئولان و برای همه شخصیت ها و مردم موضوع فوق العاده مهمی است.

او گفت: لذا مردم از ماه های قبل با حساسیت، دقت و ظرافت انتخابات را دنبال می کنند تا به سرانجام برسانند و از این فرصت تاریخی که قانون اساسی جمهوری اسلامی در اختیارشان قرارداده است به نحو احسن استفاده می کنند.

حضرتی افزود: بنابراین طبیعی است که احزاب و گروه‌های سیاسی با همه توان وارد این صحنه شوند و لیست بدهند و کاندیدا معرفی کنند و به سمت تمهیدات مقدماتی برای انتخابات بروند.

او گفت: نهادهای قانونی مثل شورای نگهبان و هیئت عالی نظارت، وزارت کشور، فرمانداری‌ها و هیئت های اجرایی با همه توان شب و روز زحمت می کشند که تمهیدات مقدماتی این انتخابات بزرگ را انجام دهند.

حضرتی ادامه داد: مردم نیز به عنوان ضلع سوم این موضوع با شوق و اشتیاق کار را دنبال می کنند.

مدیرمسئول روزنامه اعتماد گفت: در همه این مراحل چه در وزارت کشور، چه شورای نگهبان و همین‌طور احزاب، گروه‌ها و مردم اصل باید این باشد که تلاش کنیم مشارکت حداکثری را در این دوره از انتخابات رقم بزنیم.

او با بیان اینکه مشارکت حداکثری با ذات مردم سالاری ما گره خورده است و پیوند دارد افزود: مردم سالاری هر اندازه گسترده تر شود و حتی آنانی که با اصل انتخابات، نظام و مسئولان مخالفند و انتقاد دارند وارد عرصه شوند و این چتر را گسترده کنیم و مشارکت حداکثری داشته

باشیم، توانسته ایم به ذات اصلی و جوهره مردمسالاری پاسخ مثبت بدهیم.

حضرتی گفت: هر اندازه آیتم امنیت ملی ما قوی تر و پررنگ تر باشد در داخل از همبستگی، پیوستگی و انسجام بالاتری برخورداریم.

او افزود: هر اندازه میزان مشارکت بالاتری داشته باشیم و تصویر زیبا و قدرتمندی از مشارکت و پیوستگی ملت در صحنه انتخابات به دنیا مخابره کنیم آن وقت از امنیت خارجی قوی تر و اعتبار بین المللی قوی تر برخورداریم.

مدیرمسئول روزنامه اعتماد ادامه داد: به ویژه در این شرایط منطقه ای که دشمنان نظام از جمله داعش و عربستان در حال توطئه چینی علیه ما هستند به این امنیت قوی نیاز داریم و در این شرایط بعد از پایان دوران سخت تحریم و بعد از پایان مذاکرات سخت و تنگاتنگ برجام یک

تصویر قطعی از مشارکت حداکثری ان شاالله به دنیا مخابره کنیم تا انقلاب اسلامی همانند 37 سال گذشته بالنده ، طوفنده و مقتدرانه در دنیا و منطقه بدرخشد.

منبع : پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna