پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

موج برنا - رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز پنجشنبه در این خصوص گفت: در این اردوی آمادگی که در شهرستان لاهیجان واقع در شرق استان گیلان آغاز شده ، یک مربی و 2 ورزشکار از گیلان حضور دارند.
محسن سترگی در گفت گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس ، ندا رستاد مربی ارزنده گیلانی به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو دختران نونهال در این اردو حضور یافته است.
وی اظهار کرد: همچنین مبینا نژاد و فاطمه ایراهیمی زاده از استان گیلان ، به عنوان تکواندوکار در اردوی تیم ملی تکواندو دختران نونهال کشور حضور دارند.
رئیس هیات تکواندو گیلان بیان کرد: اردوی آمادگی تیم ملی تکواندو دختران نونهال کشور با حضور 12 تکواندوکار از استان های مختلف در شهرستان لاهیجان گیلان آغاز شده است.
سترگی در ادامه خاطرنشان کرد: این اردو، به مدت 12 روز در شهرستان لاهیجان استان گیلان زیر نظر کادر فنی این تیم ادامه خواهد یافت.
در استان گیلان بیش از هشت هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی تکواندو، در بخش های بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna