جمعه 10 فروردین 1403

 موج برنا - خداوند منان را شاکریم که برگ زرین دیگری در دفتر خاطرات شهر بارانهای نقره ای رشت ثبت گردید ، تا اینبار سرخ پوشان غیرتمند سپید رود همیشه قهرمان ، در روزی بزرگ جشن عید میلاد بزرگ علمدار دشت کربلا ابوالفضل العباس  را با جشن صعود خود به لیگ برتر فوتبال به هزاران هزار علاقمند در جای جای شهر رشت و استان گیلان هدیه کنند . هوادارانی که در سرما و گرما یار دوازدهم و همیشه همراه تیم بوده و خواهند بود . سپید رود نه امروز بلکه سالیان است در دل مردم گیلان و ایران و خصوصا رشت جای دارد . سابقه بیش از نیم قرن این تیم و حمایت همیشگی اهالی  ورزش دوست گیلان نشان از محبوبیت و جاودانگی این تیم است . اقتدار و محبوبیت این تیم موجب شد تا علی رغم ورود تیمها و باشگاههای دیگر علاقمندان و دوستداران خود را داشته باشد .

همت و غیرت جوانان غیرتمند این تیم در سالیان اخیر موجب شد تا راه صعود را نه با مادیات ، بلکه با تکیه براعتقاد و همت و ظرفیتهای بومی طی کند . لیگ 1396 -1395 آزادگان هم با یک عزم استانی در مستطیل سبزوبا همت بازیکنان  ، کادر فنی جوان اما با تجربه  ، مدیریت باشگاه و خلاصه هزاران هزار یار دوازدهم بر روی سکوها امروز به نتیجه رسید و در روز عید علمدار دشت کربلا ابوافضل العباس (ع)روزی به یادماندنی خواهد شد .

این پیروزی غرور و اراده را در جوانان ما به رخ حریفان خواهد کشید و بی شک این پایان راه نخواهد بود ، راه طولانی در پیش است و انشاا.. با یک عزم و اراده مثال زدنی و تلاش همه جانبه در مدیریت باشگاه ، کادر فنی ، بازیکنان و یار دوازدهم ، لیگ برتر1396 با حضور بازیکنان ارتش سرخ سپیدرود همیشه قهرمان و سکوهای پر از تماشا گر که نشان خواهد داد ورزشگاه گنجایش تمامی مشتاقان را نخواهد داشت ، جلوه ای دیگر به خود خواهد گرفت و همه دوستداران فوتبال در ایران خواهند دید که رشت مهد ورزش و فوتبال است و براستی نماینده ای شایسته برای گیلان خواهد بود، انشاا...

 

محمد محمودیان

عضو هیئت رئیسه مرکزآموزش و پژوهش مجمع متخصصین شهرستان رشت

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna