جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش موج برنا - پیام دعوت محمد محمودیان عضو هیئت رئیسه مرکزآموزش و پژوهش مجمع متخصصین شهرستان رشت بمنظور حمایت و تشویق تیم سپیدرودرشت در دیدار هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال مقابل نساجی قائمشهر

خداوند منان را شاکریم که در پرتو لطف او و همت بلند و غیرت جوانان برومند شهرمان رشت ، شهر بارانهای نقره ای ، یکبار دیگر توانستیم با تکیه بر شیرمردان ارتش سرخ ، سپید رود همیشه قهرمان ثابت کنیم تنها پول و مادیات نمی تواند تعیین کننده باشد بلکه ، همت و غیرت بازیکنان ارزشمند بومی و کادر فنی  با تعصب و بومی همین شهر می تواند کارهای بزرگی را انجام دهد .

در این میان یار دوازدهم تیم بزرگ ارتش سرخ ، سپید رود بزرگ و همیشه قهرمان حماسه ای دیگر خواهندآفرید تا همه در کنار هم در سرما و گرما ، در خانه و بیرون خانه ، در هر کجای این کره خاکی که باشند دلشان با این مردان آهنین باشد تا با پشتوانه یار دوازدهم خود ( هواداران  ) فردا ( دوشنبه 11 اردیبهشت ) در آستانه جشن بزرگ قرار گیرند و این پیروزی که پس از سالیان صبوری و حمایت دستاورد همه اهالی این شهر بوده شیرین و گوارا شود .

دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 در تاریخ ورزش گیلان ثبت خواهد شد که با حضور هزاران هزار یار دوازدهم متعصب ، دلسوز ، همراه و با حمایت از غیرتمندان ارتش سرخ ، سپید رود قهرمان با پیروزی دلچسب خود مقابل نساجی قائمشهر جشن قهرمانی برپا خواهیم کرد و هم قسم خواهیم شد تا در آوردگاه لیگ برتر همچنان یار و همراه این شیرمردان باشیم .

11 اردیبهشت ابتدا راه خواهد بود تا در لیگ برتر ، بزرگترین سطح فوتبال ایران ، بزرگ مردان ارتش سرخ از حرفهای نگفته سالیان اخیر خود و همشهریانشان در فوتبال کشور بیشتر بگویند . دست علی (ع) همراهشان و پیروزی و شهد شیرین آن ارزانی وجود همه مردم شهر رشت ، شهر بارانهای نقره ای و به امید دیدار همه شما علاقمندان ، روز دوشنبه 11 اردیبهشت ساعت 17 ورزشگاه شهید عضدی رشت ، تا همصدا از عظمت سپید رود ، مردمان بی ادعا شهر و بازیکنان متعصب و غیرتمند شهر و مربیان و کادر فنی بگوئیم و جشن صعود برپا کنیم . انشاا...

محمد محمودیان

عضو هیئت رئیسه مرکزآموزش و پژوهش مجمع متخصصین شهرستان رشت

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna